fbpx

Структурування бізнесу

Розуміння необхідності структурування бізнесу приходить до власників з багатьох причин. Як правило, це необхідність «упаковки» бізнесу для його подальшого продажу, оптимізації податкових зобов’язань або ж захисту активів.

Методи можуть бути найрізноманітнішими:

      • «Розбивка» бізнес-процесів і майна на різні юридичні особи;
      • впровадження системи аллокации ризиків;
      • побудова корпоративної структури кожного юридичні особи;
      • робота з підконтрольними заставами і кредиторською заборгованістю і т.д.

Наші фахівці, в залежності від побажань клієнта, нададуть комплекс послуг щодо структурування бізнесу.

При цьому варто відзначити, що ми не є любителями нагромаджених і непотрібних корпоративних структур, а виходимо з необхідності дотримання балансу між користю і вартістю того чи іншого рішення.

Етап 1

Проведення аналізу основних бізнес-процесів     компанії на предмет відповідності існуючої     правову структуру, а саме аналіз:

  • статутних та інших первинних документів;
  • організаційної структури органів управління компанії;
  • внутрішніх корпоративних процесів компанії (режим конфіденційності, матеріальна відповідальність і т.д.);
  • алгоритм взаємодії з контрагентами.

Результатом проведення такого аналізу є комплексний аналіз ризиків:

  • виявлення майнових ризиків компанії;
  • виявлення ризиків, пов'язаних з дотриманням законодавства в сфері захисту об'єктів інтелектуальної власності;
  • виявлення ризиків, пов'язаних з податковим законодавством і оцінка оптимальності схеми оподаткування;
  • виявлення та аналіз можливих ризикових зон на предмет відповідності з трудовим законодавством і внутрішнім вимогам компанії;
  • виявлення і систематизація факторів ризику (штрафи і санкції контролюючих органів, кримінальні справи, ризики втрати майна, ризики блокування рахунків і т.д.).
Структурування бізнесу

Етап 2:

Оптимізація діючої структури бізнесу

Усунення і мінімізація ризиків «під ключ» за результатами аудиту, а саме:

  • відкриття нових юридичних осіб (резиденти / нерезиденти в більш ніж 52 країнах світу);
  • ліквідація «непотрібних» юридичних осіб;
  • відкриття банківських рахунків (Україна і понад 20 країнах світу);
  • проведення операцій з майном;
  • розробка договірної бази для роботи з контрагентами та кадрами;
  • внесення необхідних змін до статутних документів;
  • врегулювання питань з проблемною заборгованістю;
  • розробка корпоративних правил, Положень та інших локальних документів.
кнопка вверх