Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Реєстрація підприємств
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Реєстрація підприємств

Багаторічний досвід роботи в сфері реєстрації всіх організаційно-правових форм підприємств та організацій, внесення змін до ЄДР (засновники, кінцеві бенефіціарні власники, розмір статутного капіталу, керівник, види діяльності, засоби зв’язку тощо), продажу корпоративних прав та ліквідації підприємств.

Як ми працюємо

01

Надання консультацій та роз’яснень

щодо вибору оптимальної організаційно-правової форми та системи оподаткування

02

Узгодження з Клієнтом

побажань та вимог до нового підприємства/організації: назва, засновники, розмір статутного капіталу, керівні органи та порядок прийняття ними рішень, види діяльності, юридична адреса та засоби зв’язку

03

Розробка

необхідних установчих документів: статут, протокол зборів засновників, рішення єдиного учасника, структура власності тощо

04

Підготовка реєстраційної заяви

05

Юридичний супровід

нотаріального посвідчення та подання державному реєстратору необхідних документів, проведення реєстраційних дій

06

Реєстрація системи оподаткування

платника єдиного податку, податку на додану вартість або отримання статусу неприбуткової організації

08

Додаткові послуги

  • отримання електронних ключів і сертифікатів, необхідних для здачі звітів
  • відкриття поточних рахунків в банку
  • виготовлення печатки та надання юридичної адреси (за необхідності)
  • надання послуг з бухгалтерського супроводу (за необхідності)

08

Внесення змін до статутних документів та інформації про юридичну особу

засновники, кінцеві бенефіціарні власники, розмір статутного капіталу, керівник, види діяльності, засоби зв’язку, адреса тощо

Вартість та строки

img

Від 2-х до 5 днів

briefcase

Індивідуально

в залежності від форми підприємства, резидентства та  кількості засновників

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

організаційно-правових форм можемо зареєструвати

0 +

реєстрацій змін в реєстрі юридичних осіб щорічно

0 +

реєструємо
щомісяця

0 +

ЗАРЕЄСТРУЄМО

Фізичну особу-підприємця (ФОП)

Товариство з обмеженою відповідальністю

Товариство з додатковою відповідальністю

Приватне підприємство

Акціонерне товариство

Фермерське господарство

Громадську організацію

Благодійну організацію

Кооператив

Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ)

Корпорацію

Асоціацію

Представництво іноземної компанії

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

Засновником можуть бути громадяни України, іноземці, особи без громадянства, а також як українські, так і іноземні юридичні особи.

Так. Згідно чинного законодавства громадські організації можуть бути засновниками підприємств.

Якщо засновник фізична особа – паспорт та ідентифікаційний код, якщо юридична – статутні документи, виписка з єдиного державного реєстру, рішення або протокол про призначення директора, а також паспорт та ідентифікаційний код директора.

На сьогодні вимог щодо мінімального розміру статутного капіталу не встановлено, тому засновники можуть визначити будь-який його розмір.

Це типовий статут, який затверджується Кабінетом Міністрів та містить всі основні, передбачені законом про ТОВ умови щодо діяльності підприємства, порядок продажу та передачі часток в статутному капіталі, повноваження керівних органів тощо. Такий статут не потрібно підписувати та подавати на реєстрацію, достатньо вказати що ТОВ буде працювати на підставі модельного статуту.

Так. Від імені засновника підписати та подати необхідні для реєстрації документи може уповноважена особа на підставі нотаріально посвідченої довіреності.

Так, законом не встановлено щодо цього жодних обмежень. Тому підприємство можна зареєструвати навіть за місцем проживання засновника.

За стандартною процедурою реєстрація займає одну добу з дня подання необхідних документів.

Реєстрація підприємств, організацій та ФОП здійснюється відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”. Законом також встановлюється перелік документів, необхідних для реєстрації юридичної особи, вимоги до їх оформлення та процедура проведення державної реєстрації.

На сьогодні найпоширенішими формами ведення господарської діяльності являються товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) та фізична особа-підприємець (ФОП).

Для реєстрації ТОВ державному реєстратору або нотаріусу, який проводить реєстраційні дії, необхідно надати наступні документи:

  • Рішення засновника або протокол загальних зборів засновників (якщо засновників декілька) про створення ТОВ. Таким документом визначається назва підприємства,  його юридична адреса, розмір статутного капіталу, види діяльності, інформація для здійснення зв’язку з підприємством, затверджується статут та призначається директор;
  • Статут підприємства;
  • Заповнена реєстраційна заява встановленої форми;
  • Структура власності підприємства.

Рішення засновника або протокол загальних зборів засновників та статут ТОВ посвідчуються нотаріально. Інші документи  нотаріального посвідчення не вимагають.

Документи можуть підписуватись та подаватись на реєстрацію як засновником (засновниками) особисто, так і уповноваженою особою. Якщо документи подаються уповноваженою особою, засновник повинен видати їй довіреність, яка посвідчується нотаріально.

У випадку, коли засновником ТОВ виступає інша юридична особа, від її імені підписує документи та подає їх на реєстрацію керівник.

Державна реєстрація ТОВ займає 24 години з моменту подання документів. Тобто, вже на наступний день інформація про ТОВ з’явиться в державному реєстрі, підприємство отримає виписку, що підтверджує його державну реєстрацію та зможе замовляти печатку та відкривати рахунок в банку.

Для реєстрації ФОП необхідно подати державному реєстру або нотаріусу лише заповнену реєстраційну заяву. Заява про реєстрацію може бути подана як майбутнім підприємцем особисто (необхідно мати з собою паспорт та код), так і уповноваженою особою на підставі нотаріально посвідченої довіреності. Також, при наявності електронного цифрового підпису, реєстраційну заяву можна подати в електронному вигляді через портал Дія.

При попаданні документів на реєстрацію ФОП в паперовому вигляді реєстрація відбувається протягом 24 годин з моменту подання документів, в електронному – лічені хвилини з моменту накладення електронного цифрового підпису.

При поданні документів на реєстрацію ТОВ або ФОП відразу можна обрати спрощену систему оподаткування (єдиний податок) та зареєструватися платником податку на додану вартість (ПДВ). В цьому випадку інформація про обрання системи оподаткування автоматично надсилається в податкову в електронному вигляді. Реєстрація платником єдиного податку або ПДВ відбувається протягом 2-3 робочих днів.

 Системи оподаткування для ФОП:

1) Загальна система оподаткування – податок на доходи фізичних осіб 18 % від прибутку, військовий збір 1,5 %, єдиний соціальний внесок 22 % від мінімальної заробітної плати (1474 грн.). Обмеження щодо видів діяльності та кількості найманих працівників відсутні.

У випадку, якщо річний дохід перевищує 1 млн. грн. виникає обов’язок зареєструватися платником ПДВ.

2) Єдиний податок І група – єдиний податок 10 % від прожиткового мінімуму для працездатних осіб (268,40 грн.), єдиний соціальний внесок 22 % від мінімальної заробітної плати (1474 грн.). Обмеження – обсяг річного доходу 1 млн. 118 тис. грн., не можна використовувати працю найманих працівників, можливі види діяльності – роздрібна торгівля та надання побутових послуг населенню.

3) Єдиний податок ІІ група – єдиний податок 20 % від мінімальної заробітної плати (1340,00 грн.), єдиний соціальний внесок 22 % від мінімальної заробітної плати (1474 грн.). Обмеження – обсяг річного доходу 5 млн. 587 тис. грн., не більше 10 найманих працівників, можуть продавати товари та надавати послуги виключно населенню та платникам єдиного податку, не можуть займатися продажем підакцизних товарів, організацією азартних ігор, обміном валюти тощо.

4) Єдиний податок ІІІ група – єдиний податок 5 % від доходу без сплати ПДВ або 3 % від доходу зі сплатою ПДВ, єдиний соціальний внесок 22 % від мінімальної заробітної плати (1474 грн.). Обмеження – обсяг річного доходу 7 млн. 818 тис. грн., кількість найманих працівників – не обмежена, не можуть займатися продажем підакцизних товарів, організацією азартних ігор, обміном валюти тощо.

5) Єдиний податок VІ група – єдиний податок від 0,19 % до 6,33 % (в залежності від категорії земель) на рік від нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь. Обмеження – фізичні особи-підприємці які проводять діяльність виключно в межах фермерського господарства та не використовують працю найманих осіб.

Системи оподаткування для ТОВ:

1) Загальна система оподаткування – податок на прибуток 18 %, військовий збір 1,5 %. Обмеження щодо видів діяльності та кількості найманих працівників відсутні.

У випадку, якщо річний дохід перевищує 1 млн. грн. виникає обов’язок зареєструватися платником ПДВ.

2) Єдиний податок ІІІ група – єдиний податок 5 % від доходу без сплати ПДВ або 3 % від доходу зі сплатою ПДВ. Обмеження – обсяг річного доходу 7 млн. 818 тис. грн., кількість найманих працівників – не обмежена, не можуть займатися продажем підакцизних товарів, організацією азартних ігор, обміном валюти тощо.

3) Єдиний податок VІ група – єдиний податок від 0,19 % до 6,33 % (в залежності від категорії земель) на рік від нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь. Обмеження – частка сільськогосподарського виробництва за попередній звітний період (рік) складає не менше 75 %. Кількість найманих працівників – не обмежена.