Юридичний супровід бізнесу
Юридичні послуги для фізичних осіб
Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.
Кваліфікована допомога постачальникам на всіх етапах проведення закупівлі: від реєстрації на електронному майданчику до укладання договору за результати проведеного аукціону.
01
Розгорнуті юридичні консультації
щодо вибору електронного майданчику для здійснення публічних закупівель, враховуючи особливості бізнесу (товарів, послуг)
02
Реєстрація підприємства
на обраному майданчику та налаштування роботи електронного кабінету
03
Проведення навчання для співробітників
компанії з питань функціонування системи публічних закупівель, роботи електронних майданчиків, порядку проведення електронних аукціонів та основних вимог законодавства про публічні закупівлі
04
Всебічний аналіз тендерної документації
замовника закупівлі та надання висновку щодо відповідності клієнта (продукції клієнта) кваліфікаційним критеріям та технічним (якісним) характеристикам предмета закупівлі
05
Складання та подання вимог щодо усунення порушень під час тендеру
у разі наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
06
Підготовка повного пакету документів
які необхідно подати в складі тендерної пропозиції, за необхідності – допомога з їх розміщенням (поданням) в системі електронних закупівель
07
Здійснення моніторингу процедури закупівлі
та надання рекомендації щодо можливих дій на всіх етапах закупівлі (своєчасне реагування на внесення змін в тендерну документацію замовником, надання необхідних уточнень, дотримання строків тощо)
08
У випадку перемоги в торгах
розробка документів, які надає переможець торгів, за необхідності – допомога з їх своєчасним розміщенням (поданням) в системі електронних закупівель
09
Супровід укладення договору
за результатами проведеної закупівлі
10
Оскарження результатів закупівлі
в Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Індивідуально
років практичного досвіду
успішних справ на користь наших Клієнтів
середня кількість консультацій на рік
задоволених
Клієнтів
обліковий запис в системі публічних закупівель Prozorro
та пошуку на обраному електронному торговельному майданчику
підприємства, необхідних для участі в публічних закупівлях Досвід роботи з тендерною документацією замовників закупівель
як учасника в процесі проведення публічних закупівель
No results found.
За подання учасником тендерної пропозиції оператором електронного майданчика з учасника стягується плата в залежності від вартості закупівлі.
У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися (до моменту розкриття тендерних пропозицій), плата учаснику повертається.
Наприклад, при вартості закупівлі до 20 тисяч гривень, розмір оплати складає 17 гривень, до 50 тисяч гривень – 119 гривень, до 200 тисяч гривень – 340 гривень.
Електронний майданчик – це частина Prozorro, через яку працюють як замовники, так і учасники. Особистий кабінет користувача знаходиться саме на тому майданчику, на якому проведена реєстрація. Учасник може отримати доступ до будь-якої закупівлі, розміщеній в системі, незалежно від того, який майданчик він використовує.
З 2016 року в Україні функціонує електронна система публічних закупівель Prozorro. Всі тендери державних та комунальних структур здійснюються саме через цю систему. Для того, щоб продавати товари або послуги через систему Prozorro, необхідно зареєструватись на електронному майданчику та взяти участь в аукціоні.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» органи державної влади та місцевого самоврядування, державні підприємства та організації для придбання товарів та послуг, вартість яких перевищує 200 тисяч гривень, і робіт вартістю понад 1,5 мільйона гривень зобов’язані використовувати систему публічних закупівель Prozorro. Такі підприємства виступають в якості замовників та проводять закупівлі відповідно до визначених законом процедур.
Будь-яке підприємство або ФОП, в тому числі і нерезиденти, можуть зареєструватися в системі Prozorro в якості учасника – тобто потенційного постачальника товарів та послуг або виконавця робіт (підрядника).
Основною та найбільш поширеною процедурою проведення закупівлі являються відкриті торги.
Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
Процедура проведення відкритих торгів наступна:
Рішення, прийняті замовником в результаті проведення закупівлі можуть, бути оскаржені будь-яким з її учасників в Антимонопольному комітеті України або в судовому порядку.