Продовжуємо ділитися з Вами корисними онлайн-інструментами для оптимізації своїх робочих процесів. Сьогодні — про тайм-менеджмент і внутрішні комунікації.
Hours — додаток на платформі IoS для відстеження витрат часу на конкретні завдання. Доступний у двох варіантах: індивідуальний (контроль власного часу) та груповий (для планування і контролю у межах певного бізнес-процесу). Незамінна річ, якщо ви серйозно налаштовані розвантажити свій день і взяти час у свої руки.
Посилання: www.hourstimetracking.com
Slack — це спеціалізований під бізнес-потреби месенджер. Можливо, звучить не надто вражаюче, однак це один із найкращих інструментів обміну повідомленнями з різними командами в одному офісі: надсилайте файли, контролюйте і оцінюйте роботу, розмовляйте — все в одному місці.
Посилання: https://slack.com/
Asana — хмарна платформа для планування роботи команди і незамінний інструмент для проектної роботи. Тут можна ставити завдання, створювати чек-листи, контролювати хід виконання завдань і стежити за дедлайнами. А головне, що Asana має доволі гнучку структуру, тому можна налаштувати сервіс максимально під власні потреби.
Посилання: https://asana.com
Працюйте ефективніше