Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Супровід тендерних закупівель 
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Супровід тендерних закупівель 

Кваліфікована допомога постачальникам на всіх етапах проведення закупівлі: від реєстрації на електронному майданчику до укладання договору за результати проведеного аукціону.

Як ми працюємо

01

Розгорнуті юридичні консультації

щодо вибору електронного майданчику для здійснення публічних закупівель, враховуючи особливості бізнесу (товарів, послуг)

02

Реєстрація підприємства

на обраному майданчику та налаштування роботи електронного кабінету

03

Проведення навчання для співробітників

компанії з питань функціонування системи публічних закупівель, роботи електронних майданчиків, порядку проведення електронних аукціонів та основних вимог законодавства про публічні закупівлі

04

Всебічний аналіз тендерної документації

замовника закупівлі та надання висновку щодо відповідності клієнта (продукції клієнта) кваліфікаційним критеріям та технічним (якісним) характеристикам предмета закупівлі

05

Складання та подання вимог щодо усунення порушень під час тендеру

у разі наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників

06

Підготовка повного пакету документів

які необхідно подати в складі тендерної пропозиції, за необхідності – допомога з їх розміщенням (поданням) в системі електронних закупівель

07

Здійснення моніторингу процедури закупівлі

та надання рекомендації щодо можливих дій на всіх етапах закупівлі (своєчасне реагування на внесення змін в тендерну документацію замовником, надання необхідних уточнень, дотримання строків тощо)

08

У випадку перемоги в торгах

розробка документів, які надає переможець торгів, за необхідності – допомога з їх своєчасним розміщенням (поданням) в системі електронних закупівель

09

Супровід укладення договору

за результатами проведеної закупівлі

10

Оскарження результатів закупівлі

в Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Вартість та строки

Індивідуально

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

успішних справ на користь наших Клієнтів

0 +

середня кількість консультацій на рік

0 +

задоволених
Клієнтів

0 %

Що ви
отримаєте

Зареєстрований та налаштований

обліковий запис в системі публічних закупівель Prozorro

та пошуку на обраному електронному торговельному майданчику

підприємства, необхідних для участі в публічних закупівлях Досвід роботи з тендерною документацією замовників закупівель

як учасника в процесі проведення публічних закупівель

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

Бути учасником в публічних закупівлях можуть фізичні особи-підприємці та юридичні особи, незалежно від форми власності та організаційно-правової форми. Учасниками можуть бути як резиденти, так і нерезиденти.
Електронний аукціон – повторювальний процес пониження ціни, який відбувається у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Під час проведення закупівлі відбувається аукціон на пониження (редукціон), який складається із 3 раундів. Протягом кожного раунду учасник має право понизити на власний розсуд ціну своєї пропозиції не менше, ніж на крок аукціону.

За подання учасником тендерної пропозиції оператором електронного майданчика з учасника стягується плата в залежності від вартості закупівлі.

У разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися (до моменту розкриття тендерних пропозицій), плата учаснику повертається.

Наприклад, при вартості закупівлі до 20 тисяч гривень, розмір оплати складає 17 гривень, до 50 тисяч гривень – 119 гривень, до 200 тисяч гривень – 340 гривень.

Електронний майданчик – це частина Prozorro, через яку працюють як замовники, так і учасники. Особистий кабінет користувача знаходиться саме на тому майданчику, на якому проведена реєстрація. Учасник може отримати доступ до будь-якої закупівлі, розміщеній в системі, незалежно від того, який майданчик він використовує.

Майданчики відрізняються рівнем акредитації, інтерфейсом системи пошуку, переліком додаткових послуг для користувачів (наприклад – надання банківських гарантій від партнерів для учасників, замовлення через майданчик довідок тощо), а також роботою служби підтримки. Для того, щоб обрати майданчик, який підходить саме Вам, потрібно ознайомитися з їхнім функціоналом та характеристиками на порталі Prozorro.
В аукціоні можуть брати участь тільки зареєстровані на одному з майданчиків учасники. Не зареєстровані користувачі можуть лише перегляди хід аукціону в режимі реального часу.
Будь-які преференції для українських виробників відсутні. Для всіх учасників надані рівні можливості.
В першу чергу, переможець аукціону – учасник, який надав найнижчу ціну. Якщо в такого учасника характеристики товару не будуть відповідати технічним вимогам, або ж учасник не надав всі документи, передбачені тендерною документацію, тоді пропозиція такого учасника відхиляється і розглядається наступна. Тому важливо не тільки запропонувати найнижчу ціну, але й відповідати вимогам закупівлі та правильно оформити тендерну пропозицію.

З 2016 року в Україні функціонує електронна система публічних закупівель Prozorro. Всі тендери державних та комунальних структур здійснюються саме через цю систему. Для того, щоб продавати товари або послуги через систему Prozorro, необхідно зареєструватись на електронному майданчику та взяти участь в аукціоні.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» органи державної влади та місцевого самоврядування, державні підприємства та організації для придбання товарів та послуг, вартість яких перевищує 200 тисяч гривень, і робіт вартістю понад 1,5 мільйона гривень зобов’язані використовувати систему публічних закупівель Prozorro. Такі підприємства виступають в якості замовників та проводять закупівлі відповідно до визначених законом процедур.

Будь-яке підприємство або ФОП, в тому числі і нерезиденти, можуть зареєструватися в системі Prozorro в якості учасника – тобто потенційного постачальника товарів та послуг або виконавця робіт (підрядника).

Основною та найбільш поширеною процедурою проведення закупівлі являються відкриті торги.

Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій.

Процедура проведення відкритих торгів наступна:

  1. Замовник розміщує в системі публічних закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. В оголошенні міститься інформація про предмет закупівлі, його характеристики, очікувану вартість, строк та умови поставки тощо. Також замовник визначає строк подання тендерних пропозицій (не менше 15 днів з дня оголошення) та крок проведення аукціону.
  2. Будь-який зареєстрований в системі закупівель учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення прийому пропозицій звернутися до замовника за наданням роз’яснень або з вимогою щодо усунення порушень. Замовник зобов’язаний протягом трьох днів надати роз’яснення або усунути наявні в тендерній документації порушення.
  3. Протягом визначеного замовником строку кожен учасник має право подати одну тендерну пропозицію. Така пропозиція подається шляхом заповнення електронної форми та завантаження документів, що вимагаються тендерної документацією.
  4. До закінчення строку подання тендерних пропозицій учасник має право внести зміни до своєї пропозиції або відкликати її.
  5. Проведення електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Під час проведення закупівлі відбувається аукціон на пониження (редукціон), який складається із 3 раундів, і протягом кожного раунду кожен постачальник має право понизити ціну своєї пропозиції на суму на власний розсуд, але не менше, ніж на крок аукціону.
  6. Після завершення аукціону замовник розглядає тендерні пропозиції та приймає рішення про укладення договору або відхилення пропозиції. В першу чергу розглядається пропозиція з найнижчою ціною. Пропозиція може бути відхилена у випадку, якщо учасник закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, не надав необхідні документи, зазначив недостовірну інформацію тощо.
  7. Після визначення переможця закупівлі замовник приймає рішення про укладення з ним договору. Такий договір повинен бути укладений не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття зазначеного рішення.

Рішення, прийняті замовником в результаті проведення закупівлі можуть, бути оскаржені будь-яким з її учасників в Антимонопольному комітеті України або в судовому порядку.