Юридичний супровід бізнесу
Юридичні послуги для фізичних осіб
Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.
10-річний досвід у сфері кадрових рішень. Більш ніж 400 проведених кадрових аудитів та 20 000 розроблених кадрових документів.
Перевага співпраці з Bires — ваш кадровий облік веде спеціаліст з практичними знаннями законів про працю + податкового кодексу.
Професійний супровід (повний або частковий) кадрового обліку підприємства з урахуванням особливостей діяльності. Доцільність та популярність даної послуги обумовлена можливістю оптимізації витрат компанії.
01
Знайомство з компанією
Виїзд спеціаліста для проведення аналізу штатного розпису, внутрішніх локальних документів, особливостей ведення кадрового обліку підприємства та формування особових справ працівників
02
Підготовка та направлення комерційної пропозиції
з урахуванням результатів проведеного аналізу та специфіки діяльності компанії
03
Укладення договору
04
Персональний спеціаліст
який закріплюється за Вашою компанією для професійного супроводу та ведення кадрового обліку
Від 6 місяців
Мінімальний термін укладення договору
Від 300 гривень
за 1 працівника
років практичного досвіду
проведених кадрових аудитів та системи охорони праці
розроблено кадрових документів та документів з охорони праці
консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці
вартість аутсорсингу дешевше за утримання в штаті досвідчених кадрових спеціалістів
на відміну від штатних спеціалістів (відсутність відпусток, лікарняних і т.д.)
та можливих штрафних санкцій при планових та позапланових перевірках контролюючих органів (Держпраця, ДПС і т.д.)
якщо Ви в пошуках надійних партнерів з кадрового аутсорсингу з експертним досвідом
для компаній, в яких функції кадрової служби виконує бухгалтер, а також юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, які бажають оптимізувати внутрішні бізнес-процеси
Найчастіше послуга актуальна для компаній у яких: функцію відділу кадрів виконує бухгалтерія/бухгалтер, відділ кадрів взагалі відсутній або ви маєте сумніви в ефективності його роботи, є бажання перевірити компетентність співробітників цього підрозділу, є бажання передати цей блок на аутсорс для грамотного ведення всієї документації кадрового діловодства.
Кадровий аудит та постановка кадрового обліку «з нуля» не входить в дану послугу та тарифікується окремо. Виключенням є лише складання кадрових документів для нових працівників, які додаються до штату. Тому перед передачею на аутсорс кадрового обліку ми завжди рекомендуємо проводити кадровий аудит для виявлення «пробілів».
Вартість послуги залежить від наступних факторів: штат компанії, вид діяльності, плинність кадрів, обсяг робіт та наявність додаткового функціоналу.
Переваг аутсорсингу багато та з основних це:
Два в одному: головною перевагою є те, що ви отримуєте спеціаліста з кадрів та юриста одночасно. Адже досвідчений кадровий спеціаліст має володіти знаннями не лише Кодекса законів про працю України, а й Податкового кодексу тощо. А це достатньо великий обсяг який потребує саме практичного досвіду. Досвід нашої компанії складається з 10-річного досвіду у сфері кадрових рішень, більш ніж 400 проведених кадрових аудитів та більш ніж 20 000 розроблених кадрових документів. Цей значний досвід та практика і дозволяють нам впевнено називати себе експертами з кадрів.
Всі кадрові документи зберігаються на Вашому підприємстві. Наш фахівець періодично здійснює виїзд до Вашого підприємства з метою формування особових справ працівників та інших документів з кадрових питань.
Так, чинне законодавство дозволяє підписувати будь-які документи, в тому числі з кадрових питань (заяви, накази, трудові договори тощо) за допомогою електронного цифрового підпису. Для цього необхідно розробити та затвердити внутрішнє положення підприємства, що регулює взаємовідносини роботодавця та працівників в процесі створення та підпису електронних документів.
На сьогодні необхідно роздруковувати та зберігати документи лише тривалого зберігання, тобто ті, термін зберігання яких становить більше 10 років. Це фактично всі документи, що мають міститися в особовій справі працівника – заяви, накази про прийом та звільнення, трудовий договір тощо. Такі документи, після їх підписання ЄЦП необхідно роздрукувати, засвідчити підписом відповідальної особи підприємства та сформувати на їх основі особову справу.
Ні, такий фахівець не являється працівником підприємства клієнта та не може підписувати документи від його імені. Тому наказом по підприємству може бути покладено обов’язок підписання кадрових документів на когось з працівників. Також повноваження щодо підпису кадрових документів можуть підтверджуватися відповідною довіреністю.
При наданні послуги з аутсорсингу кадрового обліку всі необхідні журнали ми ведемо в електронному вигляді. При необхідності, наприклад в кінці року, такі журнали роздруковуються і оформляються для їх подальшого зберігання.