Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/Новини & Блог/Як діяти бізнесу під час бронювання, якщо працівник не оновив дані в ТЦК та СП

Як діяти бізнесу під час бронювання, якщо працівник не оновив дані в ТЦК та СП

Поточна ситуація щодо бронювання працівників підприємства викликає надзвичайну стурбованість у власників бізнесу. Насправді їхню стурбованість можна зрозуміти. У зв’язку з недосконалою організацією цієї процедури бронювання часто роботодавці не можуть досягти позитивного для себе результату та зберегти свій найцінніший ресурс – людей. 

Так, абзац 2 пункту 11 Порядку бронювання №76 визначає, що зазначення в рішенні Мінекономіки про бронювання військовозобов’язаного неправильної інформації про його прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), рік народження, військово-облікову спеціальність (профіль), найменування (повне та скорочене) та місцезнаходження органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, код згідно з ЄДРПОУ (за наявності) може бути підставою для відмови у зарахуванні такого військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік.

Тобто, умовою надання відстрочки по бронюванню є зарахування військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік. За умови формальних помилок анкетних даних військовозобов’язаного, його військово-освітньої спеціальності, місцезнаходження роботодавця або відсутності військово-облікового документу у відповідних списках – бронь може бути втрачена.

Тож давайте детально розберемо дії роботодавця перед бронюванням тих працівників, у кого не оновлені дані в ТЦК та СП:

  • Підготовка листа-звернення від компанії до ТЦК та СП щодо початку процедури бронювання працівників та прохання забезпечити можливість оновити військово-облікові дані таким працівникам без подальшої мобілізації для завершення процедури бронювання. У вищезазначеному листі варто обґрунтувати важливість саме цього працівника для підприємства.
  • Крім того, необхідно підготувати пакет документів працівнику підприємства для оновлення його відомостей. Пакет має включати в себе: підтвердження критичності компанії; проміжок часу роботи на такому підприємстві; посаду та трудові обов’язки працівника; копію листа-звернення та документи особи, які необхідні для оновлення відомостей.
  • За можливості рекомендуємо забезпечити працівника підприємства юридичним супроводом в ТЦК та СП (штатний юрист або адвокат на підставі договору). Це допоможе ще «на березі» вирішити ряд проблем у разі їх виникнення.

Отже, можемо побачити, що бронь дуже легко «втратити» ще до отримання відстрочки. Тож у разі виникнення сумнівів щодо того, чи має Ваша компанія підстави для бронювання працівників або чи може потенційно отримати таку підставу – радимо звернутись за консультацією до кваліфікованих юристів Адвокатського об’єднання «Bires Law Firm».

Автор:

Анастасія Мерзлюк, юрист Bires Law Firm

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.