Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Кадровий аудит
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Кадровий аудит

Незалежна та професійна перевірка внутрішньої кадрової документації з моменту прийняття працівника на роботу до звільнення на відповідність вимогам законодавства про працю. 
Завдяки аудиту власник бізнесу або керівник може мінімізувати ризики, правильно побудувати та налагодити подальшу кадрову роботу.

Як ми працюємо

01

Виїзд спеціаліста на підприємство

повний юридичний аналіз кадрової документації на відповідність/невідповідність законодавству України

02

Аналіз

а виявлення можливих ризикових зон на предмет невідповідностей/наявності/повноти/відсутності необхідних документів, правильність їх ведення, оцінка ефективності кадрової служби

03

Підготовка розгорнутого звіту

за результатами проведення аудиту з наданням письмових рекомендацій по усуненню виявлених ризиків та невідповідностей

04

Направлення Клієнту

питання-відповіді та інструктаж по приведенню у відповідність та оптимізації кадрового обліку

Вартість та строки

img

Від 3 до 7 робочих днів

загальний строк аудиту з виїздом та підготовкою звіту

briefcase

 Від 10 000 гривень

в залежності від штату та кількості посад

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

проведених кадрових аудитів та системи охорони праці

0 +

розроблено кадрових документів та документів з охорони праці

0 +

консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці

0 +

Що ви
отримаєте

Алгоритм дій/ «Дорожня карта»

повне розуміння всіх ризикових зон та невідповідностей

чіткий перелік необхідних документів до розробки/актуалізації та можливість самостійно або з нашою допомогою («під ключ») усунути виявлені недоліки з урахуванням отриманих рекомендацій

правильності ведення кадрового обліку

судових спорів із працівниками та колишніми працівниками

до можливих планових та позапланових перевірок Держпраці

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

По-перше, для того щоб виявити та оцінити недоліки в веденні кадрового обліку на підприємстві, а подальшому привести його у відповідність до вимог законодавства. По-друге, якщо Ваше підприємство потрапило до плану перевірок Держпраці – в цьому випадку Ви маєте можливість якісно підготуватися до перевірки та мінімізувати ризики накладення штрафів.

Спеціалісти Bires Law Firm здійснюють виїзд на підприємство та проводять аналіз всіх без виключення наявних кадрових документів. За результатами проведеного аудиту в подальшому складається комплексний звіт.

За результатами аналізу кадрових документів складається висновок, в якому зазначаються всі виявлені недоліки, невідповідність/наявність/повнота/відсутність необхідних документів, та надаються рекомендації щодо їх усунення. Також надається вичерпний перелік документів, які необхідно розробити, актуалізувати або впровадити на підприємстві. В подальшому Ви можете або розробити ці документи самостійно, або звернутися до нас за допомогою в їх розробці.

При повному кадровому аудиті перевіряються всі без виключень кадрові документи підприємства (включаючи документи звільнених працівників за бажаний період часу). При частковому аудиті вибірково здійснюється перевірка кадрових документів в розрізі посад (наприклад, посада “менеджер з продажу”, на якій працює 10 осіб – перевірка здійснюється по документах 1-2 працівників, т.я. зазвичай допускаються типові помилки при веденні кадрового обліку) та локальних положень.

Все залежить від кількості працівників та посад. Наприклад, якщо на підприємстві до 50 працівників, то аналіз документів орієнтовно триває 1-2 робочих дні (присутність нашого спеціаліста в офісі Клієнта займає від 5 до 8 годин). Ще стільки ж часу займає складання висновку за результатами аудиту.

Так, за результатами аудиту ми можемо погодити з Вами перелік необхідних кадрових документів до розробки та відразу приступити до постановки кадрового обліку.

Юридичний аналіз документації, яка регулює питання праці на підприємстві (базовий перелік): 

  • Перевірка кадрових питань з переліку питань, що вивчаються під час інспекційного відвідування Держпраці
  • Аналіз внутрішніх локальних нормативних актів, Положень та Правил, відповідність ЛНА потребам підприємства
  • Перевірка наявності та правильності оформлення (ведення) кадрових документів:
  • трудових книжок (у т.ч. строки оформлення, правильність оформлення трудових книжок та вкладишів до них, правильність внесення відомостей у трудові книжки, облік та зберігання трудових книжок)
  • особових справ, особових карток П-2 (або іншої форми, затвердженої       підприємством), кадрових наказів, заяв
  • посадових інструкцій, трудових договорів, договорів ЦПХ тощо
  • Перевірка правильності оформлення щорічних, соціальних та відпусток окремим категоріям працівників, планових графіків відпусток
  • Перевірка дотримання законодавства при звільненні працівників та розрахунків при звільненні
  • Перевірка заповнення відомостей та ведення військового обліку
  • Перевірка основних процесів і процедур кадрового адміністрування
  • Перевірка правильності оформлення сумісництва та суміщення (за наявності)
  • Документи осіб з інвалідністю (іпр, мсек), дотримання квоти по інвалідам

За результатами аналізу кадрових документів складається комплексний висновок, в якому зазначаються всі виявлені недоліки, невідповідність/наявність/повнота/відсутність необхідних документів, та надаються рекомендації щодо їх усунення. Також надається вичерпний перелік документів, які необхідно розробити, актуалізувати або впровадити на підприємстві