17 квітня 2024 року офіційно опубліковано Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів Укр…
22 Квітня 2024
62
Юридичний супровід бізнесу
Юридичні послуги для фізичних осіб
Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.
Незалежна та професійна перевірка внутрішньої кадрової документації з моменту прийняття працівника на роботу до звільнення на відповідність вимогам законодавства про працю.
Завдяки аудиту власник бізнесу або керівник може мінімізувати ризики, правильно побудувати та налагодити подальшу кадрову роботу.
01
Виїзд спеціаліста на підприємство
повний юридичний аналіз кадрової документації на відповідність/невідповідність законодавству України
02
Аналіз
а виявлення можливих ризикових зон на предмет невідповідностей/наявності/повноти/відсутності необхідних документів, правильність їх ведення, оцінка ефективності кадрової служби
03
Підготовка розгорнутого звіту
за результатами проведення аудиту з наданням письмових рекомендацій по усуненню виявлених ризиків та невідповідностей
04
Направлення Клієнту
питання-відповіді та інструктаж по приведенню у відповідність та оптимізації кадрового обліку
Від 3 до 7 робочих днів
загальний строк аудиту з виїздом та підготовкою звіту
Від 10 000 гривень
в залежності від штату та кількості посад
років практичного досвіду
проведених кадрових аудитів та системи охорони праці
розроблено кадрових документів та документів з охорони праці
консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці
повне розуміння всіх ризикових зон та невідповідностей
чіткий перелік необхідних документів до розробки/актуалізації та можливість самостійно або з нашою допомогою («під ключ») усунути виявлені недоліки з урахуванням отриманих рекомендацій
правильності ведення кадрового обліку
судових спорів із працівниками та колишніми працівниками
до можливих планових та позапланових перевірок Держпраці
По-перше, для того щоб виявити та оцінити недоліки в веденні кадрового обліку на підприємстві, а подальшому привести його у відповідність до вимог законодавства. По-друге, якщо Ваше підприємство потрапило до плану перевірок Держпраці – в цьому випадку Ви маєте можливість якісно підготуватися до перевірки та мінімізувати ризики накладення штрафів.
Спеціалісти Bires Law Firm здійснюють виїзд на підприємство та проводять аналіз всіх без виключення наявних кадрових документів. За результатами проведеного аудиту в подальшому складається комплексний звіт.
За результатами аналізу кадрових документів складається висновок, в якому зазначаються всі виявлені недоліки, невідповідність/наявність/повнота/відсутність необхідних документів, та надаються рекомендації щодо їх усунення. Також надається вичерпний перелік документів, які необхідно розробити, актуалізувати або впровадити на підприємстві. В подальшому Ви можете або розробити ці документи самостійно, або звернутися до нас за допомогою в їх розробці.
При повному кадровому аудиті перевіряються всі без виключень кадрові документи підприємства (включаючи документи звільнених працівників за бажаний період часу). При частковому аудиті вибірково здійснюється перевірка кадрових документів в розрізі посад (наприклад, посада “менеджер з продажу”, на якій працює 10 осіб – перевірка здійснюється по документах 1-2 працівників, т.я. зазвичай допускаються типові помилки при веденні кадрового обліку) та локальних положень.
Все залежить від кількості працівників та посад. Наприклад, якщо на підприємстві до 50 працівників, то аналіз документів орієнтовно триває 1-2 робочих дні (присутність нашого спеціаліста в офісі Клієнта займає від 5 до 8 годин). Ще стільки ж часу займає складання висновку за результатами аудиту.
Так, за результатами аудиту ми можемо погодити з Вами перелік необхідних кадрових документів до розробки та відразу приступити до постановки кадрового обліку.
Юридичний аналіз документації, яка регулює питання праці на підприємстві (базовий перелік):
За результатами аналізу кадрових документів складається комплексний висновок, в якому зазначаються всі виявлені недоліки, невідповідність/наявність/повнота/відсутність необхідних документів, та надаються рекомендації щодо їх усунення. Також надається вичерпний перелік документів, які необхідно розробити, актуалізувати або впровадити на підприємстві