17 квітня 2024 року офіційно опубліковано Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів Укр…
22 Квітня 2024
47
Юридичний супровід бізнесу
Юридичні послуги для фізичних осіб
Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.
Розробка або актуалізація переліку необхідних кадрових документів або постановка кадрового обліку з нуля, приведення у відповідність документів підприємства.
01
Розробка «під ключ»
необхідних кадрових документів за результатами проведення аудиту або попереднього знайомства зі специфікою діяльності компанії, а саме:
02
Передача результату
розроблених документів Клієнту та інструктаж щодо впровадження
03
Рекомендації
по приведенню у відповідність, оптимізації та подальшого ведення
04
Юридична підтримка
Консультування на період розробки та впровадження кадрового обліку
05
Супровід перевірки Держпраці (за необхідності)
за результатами проведення перевірки аналіз припису, допомога в усуненні недоліків та підготовка листа-відповіді для інспекції
Від 2 до 10 робочих днів
Від 5 000 гривень
в залежності від кількості документів до розробки/актуалізації
років практичного досвіду
проведених кадрових аудитів та системи охорони праці
розроблено кадрових документів та документів з охорони праці
консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці
якісна постановка кадрового обліку з нуля або актуалізація документів
ризиків і накладення штрафних санкцій
до можливих планових або позапланових перевірок Держпраці
Постановка кадрового обліку включає в себе розробку необхідних положень, що регулюють умови праці на підприємстві, посадових інструкцій, проектів наказів з кадрових питань, трудових договорів, договорів про повну матеріальну відповідальність тощо. Також наші спеціалісти надають детальний інструктаж щодо впровадження та ведення зазначених документів підприємством, рекомендації щодо ведення особових справ працівників та трудових книжок.
Завдяки постановці кадрового обліку Ваше підприємство зможе впровадити всі передбачені законодавством кадрові документи та правильно організувати їх ведення. Це дасть змогу в подальшому витрачати мінімум зусиль на ведення кадрового документообігу, підтримання його в належному стані, а також мінімізувати або взагалі уникнути штрафних санкцій при проведенні планових/позапланових перевірок Дежпраці.
На сьогодні укладення колективного договору не являється обов’язковим. Підприємство самостійно приймає рішення, укладати його чи ні. Якщо прийнято рішення не укладати колективний договір, необхідно розробити та затвердити положення, які його замінюють. Основні з них – Положення про оплату праці та Правила внутрішнього трудового розпорядку.
Так, ми надаємо рекомендації щодо ведення військового обліку та готуємо основні облікові документи.
Так, законодавством передбачено, що для кожної посади, зазначеної в штатному розписі підприємства, необхідна посадова інструкція. Відсутність посадових інструкцій вважається порушенням законодавства про працю, за яке на підприємство може бути накладений штраф.
Після звільнення працівника його особова справа зберігається на підприємстві мінімум два роки. Після цього вона може бути передана до архівної організації, де зберігається ще 75 років. Отже, поки Ви не передали особові справи до архіву, вони повинні зберігатися на підприємстві.
Ні, підприємство може самостійно розробити форму облікового листка з обліку кадрів, затвердити її та використовувати при формуванні особових справ працівників.
Так, протягом перехідного періоду (до 2026 року) поряд з електронними можуть вестися і паперові трудові книжки. Крім того, за зверненням працівника підприємство зобов’язане вносити запис в його паперову трудову книжку.
При постановці кадрового обліку ми розробляємо наступні документи (базовий перелік):
Положення та накази:
Посадові інструкції:
Інші документи (за необхідності):
Після розробки документів ми надаємо рекомендації та роз’яснення щодо їх впровадження та подальшого ведення на підприємстві.
Чинне законодавство України, в тому числі Кодекс законів про працю, встановлює ряд вимог до оформлення та ведення кадрового обліку на підприємстві. Такі вимоги стосуються розробки локальних документів підприємства, що регулюють основні умови праці та її оплати, порядку укладення трудових договорів, розроблення посадових або робочих інструкцій, оформлення заяв та наказів з кадрових питань, ведення особових справ працівників тощо.
Так, підприємство зобов’язане укласти з трудовим колективом Колективний договір або ж розробити локальні документи, які його замінюють – Положення про оплату працю, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про відрядження, Положення про преміювання тощо. Такі документи повинні містити взаємні зобов’язання сторін щодо регулювання виробничих, трудових та соціально-економічних відносин, зокрема щодо:
Також законодавством встановлено ряд вимог до складання посадових інструкцій працівників. Такі інструкції розробляються для кожної посади, яка міститься в штатному розписі підприємства, та обов’язково повинні містити кваліфікаційні вимоги до працівника за цією посадою, завдання, права, обов’язки, відповідальність працівника а також взаємовідносини з іншими посадами на підприємстві.
Прийом на роботу працівника може оформлятися як в спрощений спосіб – видання наказу про прийом на роботу на підставі відповідної заяви працівника, так і шляхом укладення письмового трудового договору. Письмовий трудовий договір, розроблений з урахуванням вимог чинного законодавства, дає можливість роботодавцю повністю врегулювати умови трудових відносин з працівників та захистити інтереси роботодавця при виникненні трудових спорів.