Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Постановка кадрового обліку
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Постановка кадрового обліку

Розробка або актуалізація переліку необхідних кадрових документів або постановка кадрового обліку з нуля, приведення у відповідність документів підприємства.

Як ми працюємо

01

Розробка «під ключ»

необхідних кадрових документів за результатами проведення аудиту або попереднього знайомства зі специфікою діяльності компанії, а саме:

  • загальні кадрові положення
  • посадові інструкції відповідно до штатного розпису
  • внутрішні документи (накази, протоколи, зразки заяв, інше)
  • трудові договори
  • інші кадрові документи (внутрішні регламенти)

02

Передача результату

розроблених документів Клієнту та інструктаж щодо впровадження

03

Рекомендації

по приведенню у відповідність, оптимізації та подальшого ведення

04

Юридична підтримка

Консультування на період розробки та впровадження кадрового обліку

05

Супровід перевірки Держпраці (за необхідності)

за результатами проведення перевірки аналіз припису, допомога в усуненні недоліків та підготовка листа-відповіді для інспекції

Вартість та строки

img

Від 2 до 10 робочих днів

briefcase

Від 5 000 гривень

 в залежності від кількості документів до розробки/актуалізації

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

проведених кадрових аудитів та системи охорони праці

0 +

розроблено кадрових документів та документів з охорони праці

0 +

консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці

0 +

Що ви
отримаєте

Дієвий механізм на багато років

якісна постановка кадрового обліку з нуля або актуалізація документів

ризиків і накладення штрафних санкцій

до можливих планових або позапланових перевірок Держпраці

за дотриманням законодавства про працю на підприємстві

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

Постановка кадрового обліку включає в себе розробку необхідних положень, що регулюють умови праці на підприємстві, посадових інструкцій, проектів наказів з кадрових питань, трудових договорів, договорів про повну матеріальну відповідальність тощо. Також наші спеціалісти надають детальний інструктаж щодо впровадження та ведення зазначених документів підприємством, рекомендації щодо ведення особових справ працівників та трудових книжок.

Завдяки постановці кадрового обліку Ваше підприємство зможе впровадити всі передбачені законодавством кадрові документи та правильно організувати їх ведення. Це дасть змогу в подальшому витрачати мінімум зусиль на ведення кадрового документообігу, підтримання його в належному стані, а також  мінімізувати або взагалі уникнути штрафних санкцій при проведенні планових/позапланових перевірок Дежпраці.

На сьогодні укладення колективного договору не являється обов’язковим. Підприємство самостійно приймає рішення, укладати його чи ні. Якщо прийнято рішення не укладати колективний договір, необхідно розробити та затвердити положення, які його замінюють. Основні з них – Положення про оплату праці та Правила внутрішнього трудового розпорядку.

Так, ми надаємо рекомендації щодо ведення військового обліку та готуємо основні облікові документи.

Так, законодавством передбачено, що для кожної посади, зазначеної в штатному розписі підприємства, необхідна посадова інструкція. Відсутність посадових інструкцій вважається порушенням законодавства про працю, за яке на підприємство може бути накладений штраф.

Після звільнення працівника його особова справа зберігається на підприємстві мінімум два роки. Після цього вона може бути передана до архівної організації, де зберігається ще 75 років. Отже, поки Ви не передали особові справи до архіву, вони повинні зберігатися на підприємстві.

Ні, підприємство може самостійно розробити форму облікового листка з обліку кадрів, затвердити її та використовувати при формуванні особових справ працівників.

Так, протягом перехідного періоду (до 2026 року) поряд з електронними можуть вестися і паперові трудові книжки. Крім того, за зверненням працівника підприємство зобов’язане вносити запис в його паперову трудову книжку.

При постановці кадрового обліку ми розробляємо наступні документи (базовий перелік):

Положення та накази:

  • Положення про оплату праці, Колективний договір
  • Положення про преміювання
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку (ПВТР)
  • Протоколи до Положень та ПВТР, наказ до ПВТР
  • Накази та розпорядження (прийом на роботу, звільнення, надання відпустки і т.д.)
  • Тощо

Посадові інструкції:

  • Для кожної посади штатного розкладу підприємства відповідно до вимог законодавства України про працю

Інші документи (за необхідності):

  • Проекти трудових договорів та договори цивільно-правового характеру
  • Плановий графік відпусток
  • Журналу обліку руху трудових книжок
  • Рекомендації, перелік документів та інструктаж щодо ведення особових справ працівників
  • Перелік документів для формування особових справ

Після розробки документів ми надаємо рекомендації та роз’яснення щодо їх впровадження та подальшого ведення на підприємстві.

Чинне законодавство України, в тому числі Кодекс законів про працю, встановлює ряд вимог до оформлення та ведення кадрового обліку на підприємстві. Такі вимоги стосуються розробки локальних документів підприємства, що регулюють основні умови праці та її оплати, порядку укладення трудових договорів, розроблення посадових або робочих інструкцій, оформлення заяв та наказів з кадрових питань, ведення особових справ працівників тощо.

Так, підприємство зобов’язане укласти з трудовим колективом Колективний договір або ж розробити локальні документи, які його замінюють – Положення про оплату працю, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про відрядження, Положення про преміювання тощо. Такі документи повинні містити взаємні зобов’язання сторін щодо регулювання виробничих, трудових та соціально-економічних відносин, зокрема щодо:

  • зміни в організації виробництва і праці;
  • нормування і оплати праці, встановлення форм, системи, розмірів заробітної плати та інших видів трудових виплат (доплат, надбавок, премій та ін.);
  • встановлення гарантій, компенсацій, пільг;
  • режиму роботи, тривалості робочого часу і відпочинку;
  • умов праці;
  • умов регулювання фондів оплати праці та встановлення міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень в оплаті праці;
  • забезпечення рівних прав та можливостей для всіх працівників.

Також законодавством встановлено ряд вимог до складання посадових інструкцій працівників. Такі інструкції розробляються для кожної посади, яка міститься в штатному розписі підприємства, та обов’язково повинні містити кваліфікаційні вимоги до працівника за цією посадою, завдання, права, обов’язки, відповідальність працівника а також взаємовідносини з іншими посадами на підприємстві.

Прийом на роботу працівника може оформлятися як в спрощений спосіб – видання наказу про прийом на роботу на підставі відповідної заяви працівника, так і шляхом укладення письмового трудового договору. Письмовий трудовий договір, розроблений з урахуванням вимог чинного законодавства, дає можливість роботодавцю повністю врегулювати умови трудових відносин з працівників та захистити інтереси роботодавця при виникненні трудових спорів.