Юридичний супровід бізнесу
Юридичні послуги для фізичних осіб
Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.
Розробка або актуалізація переліку необхідних документів з охорони праці, постановка системи охорони праці з нуля
01
Розробка «під ключ»
необхідних документів з охорони праці за результатами проведення аудиту або попереднього знайомства зі специфікою діяльності компанії:
02
Передача результату
розроблених документів Клієнту та інструктаж щодо їх впровадження
03
Рекомендації
по приведенню у відповідність, оптимізації та подальшого ведення
04
Юридична підтримка
консультування на період розробки та впровадження системи охорони праці
Від 3 до 10 робочих днів
Від 5 000 гривень
в залежності від кількості документів до розробки/актуалізації
років практичного досвіду
проведених кадрових аудитів та системи охорони праці
розроблено кадрових документів та документів з охорони праці
консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці
якісна постановка охорони праці з нуля або відновлення документів
Постановка системи охорони праці включає розробку всіх без виключення документів з охорони праці, необхідних саме для Вашого підприємства. Ми розробляємо основні положення з питань охорони праці, інструкції, як за посадами працівників, так і за видами робіт та наявним на підприємстві обладнанням, необхідні накази, надаємо зразки необхідних журналів та рекомендації щодо їх заповнення, а також допомагаємо розробити плани роботи відповідальних осіб з питань охорони праці. Після розробки документів ми надаємо допомогу в їх впровадженні на підприємстві. Таким чином, Ви отримуєте повну документацію з питань охорони праці, яка відповідає вимогам законодавства.
В результаті Ви отримуєте актуальну та працюючу систему охорони праці на підприємстві, яка дасть змогу мінімізувати ризики виникнення аварійних ситуацій та нещасних випадків на виробництві. Також, при проведення перевірок органами Держпраці, Ви можете уникнути зупинення виробництва та застосування штрафних санкцій.
Так, незалежно від кількості працюючих на підприємстві повинна бути розроблена та впроваджена система охорони праці, яка охоплює наявні посади, види робіт та обладнання. Навіть за відсутності робіт та обладнання підвищеної небезпеки на підприємстві має бути впроваджений базовий пакет документів з охорони праці (положення, накази, інструкції, журнали).
Так, незалежно від того, виконуються чи ні роботи підвищеної небезпеки, наявне чи відсутнє обладнання підвищеної небезпеки, на підприємстві повинна бути впроваджена система охорони праці. В цьому випадку необхідно розробити документи з охорони праці, які регулюють умови безпечної роботи офісних працівників.
Так, якщо на підприємстві працює менше 50 працівників. Якщо працівників 50 і більше, тоді обов’язково повинна бути створена служба з охорони праці. Функції служби може виконувати одна особа – інженер з охорони праці, але він повинен бути окремою штатною одиницею та не може виконувати інші обов’язки на підприємстві.
Інструкції з охорони праці переглядаються не рідше, ніж один раз на 5 років, а для робіт з підвищеною небезпекою – не рідше ніж один раз на 3 роки.
Ні, для адміністративних працівників розробляються загальні інструкції з охорони праці. Для кожної посади окрема інструкція не потрібна.
Базовий перелік документів з охорони праці, які ми розробляємо:
Положення:
Накази:
Інструкції:
Основні вимоги до розробки та функціонування системи охорони праці на підприємстві встановлюються Законом України «Про охорону праці».
Відповідно до зазначеного закону, охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Умови праці на робочому місці, безпека технологічних процесів, машин, механізмів, обладнання та інших засобів виробництва, стан засобів колективного та індивідуального захисту, які використовуються працівником, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам законодавства.
Для того, щоб підтвердити таку відповідність, необхідно розробити та впровадити на підприємстві певні документи з охорони праці, які в цілому становитимуть систему охорони праці.
Структура системи охорони праці, її завдання, порядок взаємодії структурних підрозділів з питань охорони праці, періодичність та порядок внутрішніх перевірок, відповідальність керівників служб, підрозділів та працівників мають бути викладені у відповідних положеннях підприємства.
Безпосередні вимоги з охорони праці до працівників, до виконання робіт певного виду або до використання обладнання та інструментів визначаються в інструкціях з охорони праці.
Документи з охорони праці повинні бути взаємопов’язаними та враховувати всі особливості господарської діяльності підприємства. Їх впровадження дасть можливість мінімізувати ризики аварійних ситуацій та нещасних випадків на виробництві.