З 11 липня 2021 року набрав чинності Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності».
Тепер у період з 11 липня 2021 року по 10 жовтня 2021 року (включно) всім підприємствам, зареєстрованим до 11 липня 2021 року, необхідно подати державному реєстратору структуру власності підприємства та оновити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників.
Структура власності – це документ, що розробляється та схематично відображає всіх власників підприємства. Єдиної обов’язкової форми Міністерством фінансів не встановлено, проте наведено зразки складання схематичного зображення структури власності.
Для підтвердження структури власності Держреєстратору необхідно подати:
- Реєстраційну форму встановленого зразка;
- Схематичне зображення структури власності;
- Нотаріально засвідчені копії паспортів кінцевих бенефіціарних власників;
- Якщо засновником виступає юридична особа-нерезидент – належним чином засвідчену копію документа про реєстрацію засновника-нерезидента (наприклад, Виписка з торгового реєстру).
Подавати структуру власності можна як окремо, так і одночасно з проведенням інших реєстраційних дій. Наприклад, зміною установчих документів, адреси, видів діяльності тощо.
Практика подання подібних документів на сьогодні в Україні відсутня. В найближчі три місяці можна очікувати на черги в центрах надання адміністративних послуг та численні відмови в прийомі документів.
Оскільки за несвоєчасне подання структури власності та інформації про кінцевих бенефіціарних власників передбачений штраф у розмірі від 17 000 до 51 0000 грн., рекомендуємо не відкладати подачу документів на останній місяць.
Будемо раді надати послуги з аналізу структури власності Вашої компанії, підготувати пакет усіх необхідних документів для оновлення інформації про бенефіціарів та супроводити реєстраційні дії.
Звертайтеся!