Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Аудит системи охорони праці
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Аудит системи охорони праці

Професійна перевірка документації з питань охорони праці на відповідність вимогам законодавства про охорону праці, оцінка якості ведення та аналіз можливих ризиків.

Як ми працюємо

01

Виїзд спеціаліста на підприємство

повний юридичний аналіз документації, яка регулює питання охорони праці, на відповідність/невідповідність законодавству України

02

Аналіз

можливих ризиків на предмет невідповідностей/наявності/повноти/відсутності необхідних документів, правильність їх ведення, оцінка ефективності системи охорони праці

03

Підготовка комплексного звіту

за результатами проведення аудиту з додатковим наданням письмових рекомендацій по усуненню виявлених ризиків та невідповідностей

04

Направлення Клієнту

питання-відповіді та інструктаж щодо подальших дій

Вартість та строки

img

Від 3 до 7 робочих днів

загальний строк аудиту з виїздом та підготовкою комплексного звіту

briefcase

Від 10 000 гривень

в залежності від кількості посад та видів робіт

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

проведених кадрових аудитів та системи охорони праці

0 +

розроблено кадрових документів та документів з охорони праці

0 +

консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці

0 +

Що ви
отримаєте

Детальну «дорожню карту»

щодо подальших дій, повне розуміння всіх ризикових зон та невідповідностей

чіткий перелік необхідних документів до розробки/актуалізації та можливість самостійно або з нашою допомогою («під ключ») усунути виявлені недоліки з урахуванням отриманих рекомендацій

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

Проведення аудиту дає можливість отримати інформацію про реальний стан охорони праці на підприємстві, виявити прогалини в документації з питань охорони праці та підготуватися до можливих перевірок Держпраці. Також проведення аудиту є обов’язковою умовою для подання декларації на виконання робіт або застосування обладнання підвищеної небезпеки.

Попередньо нам необхідна інформація щодо штату працівників, посад, видів робіт або послуг, що надаються Вашим підприємством, та про наявність виробничого обладнання. Далі наші спеціалісти здійснюють виїзд на територію підприємства, проводять огляд виробничих приміщень та повний аналіз документації з охорони праці. За результатами проведеного аудиту складається комплексний звіт про проведення аудиту та вичерпний перелік документації з охорони праці, яка необхідна саме Вашому підприємству.

Звіт являє собою документ, в якому зазначаються основні вимоги законодавства з питань охорони праці, що можуть бути застосовані саме до Вашого підприємства. В ньому зазначається перелік документів з охорони праці, які повинні бути на Вашому підприємстві; наводиться аналіз наявних документів та їх відповідність вимогам законодавства. До звіту ми включаємо повний перелік документів, які необхідно додатково розробити/актуалізувати підприємству, та надаємо рекомендації щодо приведення у відповідність наявних документів. Додатково надаються рекомендації щодо необхідності отримання дозволу або подання декларації на експлуатацію обладнання або виконання робіт підвищеної небезпеки. На основі отриманого звіту Ви  можете самостійно привести у  відповідність наявну документацію з питань охорони праці, або ж звернутися до нас за допомогою.

Зазвичай, аудит та аналіз документів на території підприємства займає один день. За необхідності детального вивчення наявних документів з охорони праці наші фахівці роблять їх копії. Складання самого звіту в середньому займає 2 – 4 робочих дні в залежності від штату, специфіки та видів робіт компанії.

Так, за результатами аудиту ми можемо погодити з Вами необхідний перелік документів з питань охорони праці та відразу приступити до їх розробки.

Під час аудиту з питань охорони праці здійснюється аналіз наступних документів підприємства:

  1. Положення з питань охорони праці (про систему управління охорони праці, про службу з охорони праці або відповідальну особу з питань охорони праці, про порядок проведення навчання та перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки, про розробку інструкцій з охорони праці, про порядок забезпечення працівників засобами індивідуального захисту (ЗІЗ), про проведення попереднього та періодичного медоглядів та інші наявні на підприємстві).
  2. Накази з питань охорони праці (про затвердження положень, інструкцій, журналів та програм, створення комісій, призначення відповідальних осіб, проведення перевірки знань з питань охорони праці тощо).
  3. Інструкції з охорони праці (загальні, за посадами, за видами робіт та по роботі з обладнанням).
  4. Журнали з охорони праці.
  5. Документи, що стосуються проведення атестації робочих місць.
  6. Програми роботи комісій та відповідальних осіб з охорони праці.
  7. Матеріали проведення розслідувань причин нещасних випадків на виробництві.

Також в ході проведення аудиту проводиться аналіз матеріально-технічної бази підприємства та основних виробничих процесів. Такий аналіз здійснюється з метою встановлення повноти документів з питань охорони праці, їх відповідності виробничим процесам та виявлення необхідності в отриманні дозволу або поданні декларації на виконання робіт/експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.

За результатами проведення аудиту складається комплексний звіт, в якому надається: аналіз наявних документів та їх відповідність вимогам законодавства, оцінка ефективності системи охорони праці, виявлені ризики та невідповідності та письмові рекомендації по їх усуненню.

До звіту ми включаємо повний перелік документів, які необхідно розробити/актуалізувати підприємству, та надаємо рекомендації щодо приведення у відповідність наявних документів. Додатково надаються рекомендації щодо необхідності отримання дозволів або подання декларацій на експлуатацію обладнання або виконання робіт підвищеної небезпеки.