Юридичний супровід бізнесу
Юридичні послуги для фізичних осіб
Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.
Професійна перевірка документації з питань охорони праці на відповідність вимогам законодавства про охорону праці, оцінка якості ведення та аналіз можливих ризиків.
01
Виїзд спеціаліста на підприємство
повний юридичний аналіз документації, яка регулює питання охорони праці, на відповідність/невідповідність законодавству України
02
Аналіз
можливих ризиків на предмет невідповідностей/наявності/повноти/відсутності необхідних документів, правильність їх ведення, оцінка ефективності системи охорони праці
03
Підготовка комплексного звіту
за результатами проведення аудиту з додатковим наданням письмових рекомендацій по усуненню виявлених ризиків та невідповідностей
04
Направлення Клієнту
питання-відповіді та інструктаж щодо подальших дій
Від 3 до 7 робочих днів
загальний строк аудиту з виїздом та підготовкою комплексного звіту
Від 10 000 гривень
в залежності від кількості посад та видів робіт
років практичного досвіду
проведених кадрових аудитів та системи охорони праці
розроблено кадрових документів та документів з охорони праці
консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці
щодо подальших дій, повне розуміння всіх ризикових зон та невідповідностей
чіткий перелік необхідних документів до розробки/актуалізації та можливість самостійно або з нашою допомогою («під ключ») усунути виявлені недоліки з урахуванням отриманих рекомендацій
Проведення аудиту дає можливість отримати інформацію про реальний стан охорони праці на підприємстві, виявити прогалини в документації з питань охорони праці та підготуватися до можливих перевірок Держпраці. Також проведення аудиту є обов’язковою умовою для подання декларації на виконання робіт або застосування обладнання підвищеної небезпеки.
Попередньо нам необхідна інформація щодо штату працівників, посад, видів робіт або послуг, що надаються Вашим підприємством, та про наявність виробничого обладнання. Далі наші спеціалісти здійснюють виїзд на територію підприємства, проводять огляд виробничих приміщень та повний аналіз документації з охорони праці. За результатами проведеного аудиту складається комплексний звіт про проведення аудиту та вичерпний перелік документації з охорони праці, яка необхідна саме Вашому підприємству.
Звіт являє собою документ, в якому зазначаються основні вимоги законодавства з питань охорони праці, що можуть бути застосовані саме до Вашого підприємства. В ньому зазначається перелік документів з охорони праці, які повинні бути на Вашому підприємстві; наводиться аналіз наявних документів та їх відповідність вимогам законодавства. До звіту ми включаємо повний перелік документів, які необхідно додатково розробити/актуалізувати підприємству, та надаємо рекомендації щодо приведення у відповідність наявних документів. Додатково надаються рекомендації щодо необхідності отримання дозволу або подання декларації на експлуатацію обладнання або виконання робіт підвищеної небезпеки. На основі отриманого звіту Ви можете самостійно привести у відповідність наявну документацію з питань охорони праці, або ж звернутися до нас за допомогою.
Зазвичай, аудит та аналіз документів на території підприємства займає один день. За необхідності детального вивчення наявних документів з охорони праці наші фахівці роблять їх копії. Складання самого звіту в середньому займає 2 – 4 робочих дні в залежності від штату, специфіки та видів робіт компанії.
Так, за результатами аудиту ми можемо погодити з Вами необхідний перелік документів з питань охорони праці та відразу приступити до їх розробки.
Під час аудиту з питань охорони праці здійснюється аналіз наступних документів підприємства:
Також в ході проведення аудиту проводиться аналіз матеріально-технічної бази підприємства та основних виробничих процесів. Такий аналіз здійснюється з метою встановлення повноти документів з питань охорони праці, їх відповідності виробничим процесам та виявлення необхідності в отриманні дозволу або поданні декларації на виконання робіт/експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
За результатами проведення аудиту складається комплексний звіт, в якому надається: аналіз наявних документів та їх відповідність вимогам законодавства, оцінка ефективності системи охорони праці, виявлені ризики та невідповідності та письмові рекомендації по їх усуненню.
До звіту ми включаємо повний перелік документів, які необхідно розробити/актуалізувати підприємству, та надаємо рекомендації щодо приведення у відповідність наявних документів. Додатково надаються рекомендації щодо необхідності отримання дозволів або подання декларацій на експлуатацію обладнання або виконання робіт підвищеної небезпеки.