Юридичний супровід бізнесу
Юридичні послуги для фізичних осіб
Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.
Закриття ТОВ є сервісом із супроводу відчуження корпоративних прав власника частки ТОВ на нового власника зі зміною бенефіціарних власників, директора, юридичної адреси, назви товариства, та проведенням реєстраційних змін в реєстрі юридичних осіб
01
Підготовка документів:
02
Заповнення
реєстраційних заяв для внесення змін до реєстру
03
Супровід
нотаріального посвідчення документів та подання реєстраційних заяв (особиста присутність власників або за довіреністю на нашого спеціаліста)
04
Отримання та передача Клієнту
нової виписки з реєстру юридичних осіб, а також акту приймання – передачі бухгалтерських та реєстраційних документів, підписаних новим власником товариства
Від 2 до 3-х робочих днів
Від 15 000 гривень
років практичного досвіду
успішних справ на користь наших Клієнтів
середня кількість консультацій на рік
задоволених
Клієнтів
експрес-ліквідації за наявності заборгованостей та інших проблем
корпоративних прав на фізичну особу громадянина України, на нерезидента громадянина іншої держави, або юридичну особу- нерезидента
включає нотаріальні та реєстраційні витрати, а також послуги номінального сервісу
надання послуги займає 2-3 робочі дні
необхідності проходження податкової перевірки
Така процедура полягає в повній передачі корпоративних прав через продаж або дарування частки в статутному капіталі підприємства. По суті – всі корпоративні права переходять до іншої фізичної або юридичної особи.
Так, можна. Така процедура дозволена законодавством України.
Вся процедура – від отримання документів до внесення змін до державного реєстру займає в середньому 2-3 дні.
Статут підприємства, його адреса, засновники, директор підприємства, електронна адреса та телефон. За необхідності може бути змінена і назва підприємства.
Ні, договір купівлі-продажу частки не підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню. Нотаріально посвідчується лише акт приймання-передачі частки від попереднього власника до нового.
Від засновника або засновників необхідні лише паспорт та ідентифікаційний код. Якщо від імені засновника буде виступати інша особа – то додатково потрібна нотаріально посвідчена довіреність.
Ні. Лише засновники особисто або уповноважена ними особа за довіреністю.
Рахунок закривати не обов’язково. Це може зробити новий директор підприємства.
Ні. Після оформлення передачі частки в статутному капіталі підприємства новий власник затверджує нову редакцію статуту.
Експрес-ліквідація підприємства – повна передача корпоративних прав через продаж або дарування частки в статутному капіталі, а також зміна директора, юридичної адреси, статуту, адреси та контактних даних підприємства.
Найпоширеніша форма підприємств в Україні – товариство з обмеженою відповідальністю, тому найчастіше при ліквідації підприємства мова йде саме про ТОВ.
Можливість продати або подарувати свою частку в ТОВ прямо передбачена законом.
Експрес-ліквідація підприємства проводиться в два етапи:
1. Продаж частки та зміна засновника (засновників) підприємства.
На цьому етапі необхідна безпосередня участь засновника (засновників) або ж оформлена нотаріальна довіреність на нашого представника.
Для реєстрації зміни засновника підприємства готуються та подаються наступні документи:
Акт приймання-передачі частки підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню. Саме для його оформлення засновнику знадобиться відвідати нотаріуса або ж видати довіреність на його підписання. Інші документи не підлягають обов’язковому нотаріальному посвідченню – на них достатньо підписів продавця та покупця.
Після оформлення документів проводиться зміна засновника юридичної особи. Така дія зазвичай займає 24 години з моменту подання документів. Тобто, вже наступного дня в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань буде міститися інформація про нового власника (засновника) підприємства.
Попередній власник отримує нотаріально засвідчену копію акту приймання-передачі документів, оригінали договору купівлі-продажу частки, акту приймання-передачі документів та опису документів, що подаються для державної реєстрації.
На цьому участь власника в реєстраційних діях щодо продажу частки закінчується. Наступний етап проводиться без його участі.
Звертаємо увагу, що при продажу частки державний реєстратор або нотаріус, який проводить реєстраційну дію, зобов’язаний перевірити інформацію про продавця в Єдиному державному реєстрі боржників. У випадку, якщо у власника наявні відкриті виконавчі провадження, зареєструвати продаж частки буде неможливо до закриття виконавчого провадження. Це не стосується виконавчих проваджень, відкритих на підприємство. Відповідно до чинного законодавства, наявність відкритих виконавчих проваджень на юридичну особою не забороняє власнику продати таку юридичну особу.
2. Зміна директора, статуту, адреси та засобів зв’язку з підприємством.
На цьому етапі новий власник (учасник) підприємства приймає рішення про затвердження нової редакції статуту підприємства, звільнення діючого та призначення нового директора підприємства, зміну адреси та засобів зв’язку з підприємством.
Рішення та нова редакція статуту посвідчуються нотаріально.
Після нотаріального посвідчення документів заповнюються реєстраційна заява та формуються нова структура власності підприємства, які разом з іншими документами подаються для проведення реєстраційних дій.
Оскільки реєстраційна заява, якою змінюються засновники підприємства, не дає можливості змінити кінцевих бенефіціарних власників, вони змінюються на другому етапі. Відповідно, змінюється і структура власності підприємства.
Інформація про нового директора та інші зміни з’являються в реєстрі протягом 24 годин з моменту подачі документів. В результаті новий власник підприємства отримує виписку з ЄДР та нову редакцію статуту. Також в нього лишається нотаріально посвідчений оригінал рішення про проведення зазначених змін.
Таким чином, всього за 2 – 3 дні, не витрачаючи часу на будь-які додаткові перевірки та погодження, можливо повністю пройти процедуру експрес-ліквідації підприємства.