Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Оскарження блокування податкових накладних
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Оскарження блокування податкових накладних

Підготовка пояснень або скарги на заблоковану податкову накладну/розрахунок коригування не повинно зводитись до формальних відписок.

Від їх змістовного наповнення та достатньої обґрунтованості здійснення господарської операції залежить прийняття податковою службою чи судом вірного та позитивного рішення.

Як ми працюємо

01

Аналіз причин та підстав

для блокування податкової накладної/ розрахунку коригування (квитанції)

02

Ознайомлення

з особливостями ведення бізнесу (напрямок діяльності, структура, контрагенти, штат, активи тощо)

03

Визначення чіткого переліку документів

необхідних для підготовки та формування обґрунтованої юридичної позиції

04

Підготовка пояснень

змістовних, обґрунтованих та переліку необхідних документів (додатків) для поновлення реєстрації податкової накладної

05

Направлення Клієнту

з детальною інструкцією подальших дій щодо подання до податкової для прийняття рішення про поновлення реєстрації або про відмову в реєстрації податкової накладної

06

Підготовка скарги

У разі відмови в реєстрації податкової накладної/РК до комісії ДПА

Вартість та строки

img

Від 3 до 8 робочих днів

briefcase

 Від 5 000 гривень

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років успішного адміністративного досвіду, судового оскарження рішень органів ДПС

0 +

Справа щодня з податкових питань

0 +

компаній виведено з переліку ризикових платників ПДВ

0 +

задоволених
Клієнтів

0 +

Що ви
отримаєте

Можливість на розблокування 

податкової накладної/розрахунку коригування після подання пояснень або скарги, які коректно складені професіоналами з чітко визначеним переліком документів

податкову накладну/розрахунок коригування, адже судовий процес – це додаткові витрати та значний час на розгляд справи до етапу виконання рішення

під час підготовки пояснень або скарги з урахуванням конкретних операцій та можливих податкових ризиків

господарської діяльності підприємства та надання рекомендацій щодо подальшого уникнення блокування ПН/РК

як адміністративного, так і судового оскарження  рішень органів ДПС

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

Пояснення платник податку може подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою складання податкової накладної/розрахунку коригування. Скаргу до комісії вищого рівня можна подати протягом 10 робочих днів, які настають за днем отримання рішення про відмову після подання пояснень. До суду платник податків має право звернутися протягом 6-ти місяців з дня отримання рішення про відмову після подання пояснень, або протягом 3-х місяців з дня отримання відповіді на скаргу.

Пояснення та копії документів подаються в електронній формі, використовуючи уніфіковану форму “Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено”. До форми додаються розгорнуті письмові пояснення та копії документів, що підтверджують викладені у поясненнях обставини.

За загальним правилом на одну податкову накладну подаються одні пояснення. Але платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо їх складено на одного отримувача (контрагента) – за одним договором, або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно УКТ ЗЕД або кодами послуг).

Для розгляду пояснень комісія має законодавчо визначений строк – 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів.

Платник податку має право протягом 10 днів подати скаргу на це рішення до комісії вищого рівня (адміністративне оскарження) або позов до суду. До суду можна звернутися як одразу (протягом 6-ти місяців), так і після розгляду скарги (протягом 3-х місяців). 

Ні. Квитанція не є рішенням про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, а є лише засобом сповіщення про реєстрацію/зупинення реєстрації. До суду можна звернутися відразу після подання пояснень та отримання рішення про відмову в реєстрації – скасування цього рішення та зобов’язання зареєструвати податкову накладну і буде предметом позову.

Загальних обов’язкових вимог до переліку документів немає. Подаються документи, які свідчать про реальність господарської операції. Як правило, це договори з додатками до них, рахунки-фактури, специфікації, замовлення, видаткові накладні, акти прийому-передачі, ттн, докази оплати тощо.

Як показує практика, правильно складені, аргументовані та підтверджені необхідними документами пояснення та скарга – часто дозволяють досягти позитивного рішення й без звернення до суду. Це дає можливість зекономити гроші (як мінімум на судовий збір) та час, оскільки судовий розгляд може затягнутися на місяці.

Однозначно сенс є. Наш практичний досвід та судова практика свідчать, що 99% подібних справ вирішуються судами на користь платників податків.

Можна, але є ризики отримати негативне рішення. Передбачена лише одна спроба подати пояснення та скаргу на заблоковану податкову накладну. Тому у разі отримання відмови – все одно доведеться звертатися по кваліфіковану допомогу для оскарження в суді негативних рішень, одержаних внаслідок таких дій. 

Платник податку самостійно вирішує питання – чи потребує він професійної юридичної допомоги. Однак своєчасне звернення до професіоналів з великим практичним досвідом вирішення подібних проблем (починаючи з етапу підготовки пояснень) – значно підвищує шанси на досягнення бажаного результату.

Орієнтовний перелік необхідних документів, які подаються до комісії в разі зупинення реєстрації ПН/РК:

  • договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
  • документи, що підтверджують повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції (довіреності, накази, розпорядження, договори тощо);
  • первинні документи, які відображають постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі, накладні тощо;
  • документи, що підтверджують розрахунки за здійсненими операціями (платіжні доручення/інструкції, банківські виписки тощо);
  • документи, які підтверджують якість продукції та/або відповідність її вимогам законодавства, наприклад декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності тощо.

АЛГОРИТМ ДІЙ ТА ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ БЛОКУВАННЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ

Отримавши квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, платник податку має право протягом 365 календарних днів, що настають за датою складання ПН/РК, подати пояснення та копії документів для розгляду їх комісією податкового органу.

ПОЯСНЕННЯ подаються в електронному вигляді, з використання відповідної форми. До них долучаються письмовий текст пояснень та копії документів, які підтверджують реальність господарської операції та викладені в поясненнях факти.

Загальнообов’язкових вимог до того, що саме має бути відображено в поясненнях, та які документи надавати – немає.

Для підвищення шансів на позитивне рішення, документи доречно підкріпити письмовими поясненнями. В цих поясненнях слід викласти обставини здійсненої операції.

Крім цього, в поясненнях не зайвим буде описати загальну характеристику діяльності платника податку. Зокрема, можна вказати чим займається підприємство, якими ресурсами володіє, з якими контрагентами співпрацює на постійній основі тощо.

Пояснення розглядаються протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання.

За наслідками розгляду пояснень та поданих документів, комісія приймає рішення:

  1. Про реєстрацію ПН/РК в реєстрі.
  2. Про відмову в реєстрації.

Якщо прийнято рішення про відмову в реєстрації, платник податку має дві опції:

  1. Звернутися до комісії вищого рівня зі скаргою.
  2. Звернутися з позовом до суду.

Ми рекомендуємо не нехтувати можливістю подати скаргу, оскільки нерідко це дає результат та дозволяє зекономити час та грошові кошти.

СКАРГА подається за встановленою формою засобами електронного зв’язку до комісії центрального рівня (ДПС України) та має містити:

  • найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника податку, який подає скаргу;
  • індивідуальний податковий номер платника податку;
  • податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта;
  • номер та дату оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації ПН/РК;
  • інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням, що оскаржується;
  • відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;
  • вимоги платника податку, який подає скаргу.

До скарги також можна додати письмові пояснення та документи.

Скарга розглядається протягом 10 календарних днів з дня її отримання та за наслідками розгляду приймається одне з таких рішень:

  1.  Про задоволення скарги та скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
  2. Про залишення скарги без задоволення та рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.

Доречно зазначити, якщо рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом 10-ти денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Отримавши негативне рішення за результатами розгляду скарги, єдиним варіантом залишається звернення до суду.

Необхідно врахувати, що рішення комісії регіонального рівня (про відмову в реєстрації ПН/РК) може бути оскаржено до суду протягом 6-ти місяців, однак якщо використовувалась процедура подання скарги, до суду треба звернутися протягом 3-х місяців після залишення скарги без задоволення.

При зверненні до суду оскаржується саме первісне рішення (про відмову в реєстрації ПН/РК), а не рішення про залишення скарги без задоволення.

За звернення до суду необхідно сплатити судовий збір, розмір якого залежатиме від кількості оскаржуваних рішень.

Стосовно кожного оскаржуваного рішення подається позов про:

  1. Визнання протиправними та скасування рішення про відмову у реєстрації ПН/РК.
  2. Зобов’язання зареєструвати ПН/РК в реєстрі.

При цьому, позовні вимоги про скасування рішення повинні бути звернені до ГУ ДПС, комісія якого прийняла рішення про відмову в реєстрації, а вимоги про зобов’язання зареєструвати ПН/РК мають бути звернені до Державної податкової служби України.