Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Кадровий аудит та розробка кадрової документації
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Кадровий аудит та розробка кадрової документації

Незалежна та професійна перевірка внутрішньої кадрової документації з моменту прийняття працівника на роботу до звільнення на відповідність вимогам законодавства про працю. Завдяки аудиту власник бізнесу або керівник може мінімізувати ризики, правильно побудувати та налагодити подальшу кадрову роботу. 

За результатами аудиту наступним етапом йде розробка або актуалізація необхідних кадрових документів або постановка кадрового обліку з нуля, приведення у відповідність документів підприємства.

Проведення кадрового аудиту включає перевірку та аналіз:

  • Кадрових питань з переліку питань, що вивчаються під час інспекційного відвідування Держпраці
  • Внутрішніх локальних нормативних актів, Положень та Правил, відповідність ЛНА потребам підприємства
  • Наявності та правильності оформлення (ведення) кадрових документів: трудових книжок (у т.ч. строки оформлення, правильність оформлення трудових книжок та вкладишів до них, правильність внесення відомостей у трудові книжки, облік та зберігання трудових книжок), особових справ, особових карток П-2 (або іншої форми, затвердженої       підприємством), кадрових наказів, заяв, посадових інструкцій, трудових договорів, договорів ЦПХ тощо
  • Правильності оформлення щорічних, соціальних та відпусток окремим категоріям працівників, планових графіків відпусток
  • Дотримання законодавства при звільненні працівників та розрахунків при звільненні
  • Заповнення відомостей та ведення військового обліку
  • Основних процесів і процедур кадрового адміністрування
  • Правильності оформлення сумісництва та суміщення (за наявності)
  • Документів осіб з інвалідністю (іпр, мсек), дотримання квоти по інвалідам

Розробляємо/актуалізуємо наступні кадрові документи (базовий перелік):

Положення та накази:

  • Положення про оплату праці, Колективний договір
  • Положення про преміювання
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку (ПВТР)
  • Протоколи до Положень та ПВТР, наказ до ПВТР
  • Накази та розпорядження (прийом на роботу, звільнення, надання відпустки і т.д.)
  • Тощо

Посадові інструкції:

  • Для кожної посади штатного розкладу підприємства відповідно до вимог законодавства України про працю

Інші документи (за необхідності):

  • Проекти трудових договорів та договори цивільно-правового характеру
  • Плановий графік відпусток
  • Журналу обліку руху трудових книжок
  • Рекомендації, перелік документів та інструктаж щодо ведення особових справ працівників
  • Перелік документів для формування особових справ

Як ми працюємо

01

Виїзд спеціаліста на підприємство

Для проведення повний юридичний аналіз кадрової документації на відповідність/невідповідність законодавству України

02

Аналіз

та виявлення можливих ризикових зон на предмет невідповідностей/наявності/повноти/відсутності необхідних документів, правильність їх ведення, оцінка ефективності кадрової служби

03

Підготовка розгорнутого звіту

за результатами проведення аудиту з наданням письмових рекомендацій по усуненню виявлених ризиків та невідповідностей

04

Направлення Клієнту

питання-відповіді та інструктаж по приведенню у відповідність та оптимізації кадрового обліку

05

Розробка «під ключ» необхідних кадрових документів

а результатами проведення аудиту або попереднього знайомства зі специфікою діяльності компанії, а саме: загальні кадрові положення, посадові інструкції відповідно до штатного розпису, внутрішні документи (накази, протоколи, зразки заяв, інше), трудові договори, інші кадрові документи (внутрішні регламенти)

06

Передача розроблених кадрових документів

Клієнту та детальний інструктаж щодо їх подальшого впровадження

07

Надання рекомендацій та консультування

по приведенню у відповідність, оптимізації та подальшого ведення на період розробки та впровадження кадрового обліку

08

Юридична підтримка

та за необхідності супровід перевірки Держпраці (за результатами проведення перевірки аналіз припису, допомога в усуненні недоліків та підготовка листа-відповіді для інспекції)

Вартість та строки

img

Від 2 до 10 робочих днів

загальний строк аудиту з виїздом та підготовкою звіту

briefcase

 Від 10 000 гривень

в залежності від штату, кількості посад та документів до розробки/актуалізації

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

проведених кадрових аудитів та системи охорони праці

0 +

розроблено кадрових документів та документів з охорони праці

0 +

консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці

0 +

Що ви
отримаєте?

Алгоритм дій/ «Дорожня карта»

повне розуміння всіх ризикових зон та невідповідностей

до розробки/актуалізації та можливість самостійно або з нашою допомогою «під ключ» усунути виявлені недоліки з урахуванням отриманих рекомендацій

правильності ведення кадрового обліку

завдяки якісній постановці кадрового обліку, розробці або актуалізації документів

та накладення штрафних санкцій

до можливих планових та позапланових перевірок Держпраці

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

По-перше, для того щоб виявити та оцінити недоліки в веденні кадрового обліку на підприємстві, а подальшому привести його у відповідність до вимог законодавства. По-друге, якщо Ваше підприємство потрапило до плану перевірок Держпраці – в цьому випадку Ви маєте можливість якісно підготуватися до перевірки та мінімізувати ризики накладення штрафів.

Спеціалісти Bires Law Firm здійснюють виїзд на підприємство та проводять аналіз всіх без виключення наявних кадрових документів. За результатами проведеного аудиту в подальшому складається комплексний звіт.

За результатами аналізу кадрових документів складається висновок, в якому зазначаються всі виявлені недоліки, невідповідність/наявність/повнота/відсутність необхідних документів, та надаються рекомендації щодо їх усунення. Також надається вичерпний перелік документів, які необхідно розробити, актуалізувати або впровадити на підприємстві. В подальшому Ви можете або розробити ці документи самостійно, або звернутися до нас за допомогою в їх розробці.

При повному кадровому аудиті перевіряються всі без виключень кадрові документи підприємства (включаючи документи звільнених працівників за бажаний період часу). При частковому аудиті вибірково здійснюється перевірка кадрових документів в розрізі посад (наприклад, посада “менеджер з продажу”, на якій працює 10 осіб – перевірка здійснюється по документах 1-2 працівників, т.я. зазвичай допускаються типові помилки при веденні кадрового обліку) та локальних положень.

Все залежить від кількості працівників та посад. Наприклад, якщо на підприємстві до 50 працівників, то аналіз документів орієнтовно триває 1-2 робочих дні (присутність нашого спеціаліста в офісі Клієнта займає від 5 до 8 годин). Ще стільки ж часу займає складання висновку за результатами аудиту.

Так, за результатами аудиту ми можемо погодити з Вами перелік необхідних кадрових документів до розробки та відразу приступити до постановки кадрового обліку.

Постановка кадрового обліку включає в себе розробку необхідних положень, що регулюють умови праці на підприємстві, посадових інструкцій, проектів наказів з кадрових питань, трудових договорів, договорів про повну матеріальну відповідальність тощо. Також наші спеціалісти надають детальний інструктаж щодо впровадження та ведення зазначених документів підприємством, рекомендації щодо ведення особових справ працівників та трудових книжок.

Завдяки постановці кадрового обліку Ваше підприємство зможе впровадити всі передбачені законодавством кадрові документи та правильно організувати їх ведення. Це дасть змогу в подальшому витрачати мінімум зусиль на ведення кадрового документообігу, підтримання його в належному стані, а також  мінімізувати або взагалі уникнути штрафних санкцій при проведенні планових/позапланових перевірок Дежпраці.

На сьогодні укладення колективного договору не являється обов’язковим. Підприємство самостійно приймає рішення, укладати його чи ні. Якщо прийнято рішення не укладати колективний договір, необхідно розробити та затвердити положення, які його замінюють. Основні з них – Положення про оплату праці та Правила внутрішнього трудового розпорядку.

Так, ми надаємо рекомендації щодо ведення військового обліку та готуємо основні облікові документи.

Так, законодавством передбачено, що для кожної посади, зазначеної в штатному розписі підприємства, необхідна посадова інструкція. Відсутність посадових інструкцій вважається порушенням законодавства про працю, за яке на підприємство може бути накладений штраф.

Після звільнення працівника його особова справа зберігається на підприємстві мінімум два роки. Після цього вона може бути передана до архівної організації, де зберігається ще 75 років. Отже, поки Ви не передали особові справи до архіву, вони повинні зберігатися на підприємстві.

Ні, підприємство може самостійно розробити форму облікового листка з обліку кадрів, затвердити її та використовувати при формуванні особових справ працівників.

Так, протягом перехідного періоду (до 2026 року) поряд з електронними можуть вестися і паперові трудові книжки. Крім того, за зверненням працівника підприємство зобов’язане вносити запис в його паперову трудову книжку.