Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Аутсорсинг розрахунку заробітної плати
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Аутсорсинг розрахунку заробітної плати

Професійний супровід нарахування та виплати заробітної плати, відпусток, лікарняних та компенсацій працівникам підприємства з урахуванням особливостей та специфіки саме Вашого бізнесу.

Це вигідна можливістю оптимізувати витрати та внутрішні процеси компанії з дотриманням усіх вимог податкового та трудового законодавства України.

Послуга буде актуальною як для юридичних осіб, так і для фізичних осіб-підприємців, адже це гарна можливість оптимізувати роботу внутрішньої фінансової служби Вашої компанії, частково або повністю передати цю функцію на аутсорсинг.

Аутсорсинг розрахунку заробітної плати включає в себе:

  • розрахунок заробітної плати, нарахування інших виплат та компенсацій працівникам;
  • розрахунок відпускних та лікарняних;
  • створення банківських платіжних доручень на кожну виплату;
  • створення необхідних для виплати заробітної плати бухгалтерських документів (табель обліку робочого часу, розрахункові відомості, накази по оплаті праці, штатні розписи та накази до них, протоколи та розрахунки до лікарняних та ін.);
  • створення довідок про доходи співробітників;
  • надсилання працівникам Клієнта розрахункових листів з нарахування заробітної плати, інших виплат та компенсацій;
  • підготовка та подання звітів до податкових органів та фондів;
  • розрахунок виплат та створення банківських платіжних доручень на кожну виплату за договорами цивільно-правового характеру;
  • супровід при проведенні державними органами перевірок виплати заробітної плати;
  • моніторинг змін в чинному законодавстві, консультування з питань оплати праці та пов’язаних у цим моментів тощо.

Як ми працюємо

01

Знайомство з компанією

Аналіз штатного розпису, структури виплат та заробітної плати, внутрішніх локальних документів, наявності специфічних надбавок/доплат/компенсацій працівникам компанії

02

Підготовка та направлення комерційної пропозиції

з урахуванням результатів проведеного аналізу та специфіки діяльності компанії

03

Укладення договору

про надання послуг, який включає їх повний перелік та вартість

04

Персональний спеціаліст

який закріплюється за Вашою компанією для професійного супроводу з нарахування та виплати заробітної плати

Вартість та строки

img

Від 6 місяців

Мінімальний термін укладення договору про надання послуг

briefcase

Від 330 гривень

за 1 працівника

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

проведених кадрових аудитів та системи охорони праці

0 +

розроблено кадрових документів та документів з охорони праці

0 +

консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці

0 +

Що ви
отримаєте?

Оптимізація витрат

вартість аутсорсингу дешевше за утримання в штаті досвідченого бухгалтера з нарахування заробітної плати, інших виплат та компенсацій

у наданні послуг на відміну від штатних спеціалістів (відсутність відпусток, лікарняних, витрат на організацію робочого місця тощо)

при планових та позапланових перевірках

із розрахунку та виплати заробітної плати, яке надасть конкурентну перевагу та впевненість Вашому бізнесу

та надійних партнерів зі значним практичним досвідом, яка супроводжує компанію

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

Ми завжди намагаємося організовувати комфортний формат взаємодії. Після підписання договору, отримання всієї необхідної інформації та доступів, ми віддалено виконуємо запланований фронт робіт. Комунікація за потреби відбувається у зручний спосіб за допомогою месенджерів та електронної пошти.

Вартість послуги залежить від наступних факторів: штат компанії, вид діяльності, плинність кадрів, тривалість робочого часу, наявність доплат/відряджень тощо, обсягу робіт та наявність додаткового функціоналу.

Переваг аутсорсингу багато та з основних це:

  • скорочення витрат – вартість аутсорсингу дешевше за утримання в штаті досвідченого  спеціаліста, адже розрахунок заробітної плати є аж ніяк не щоденною потребою, тому й утримувати висококваліфікований в цій області персонал економічно недоцільно;
  • безперебійність – відсутність лікарняних, відпускних і т.д.;
  • ефективність та безпека –можливість довіритися фахівцям із значним практичним досвідом та кваліфікацією, які вміють стандартизувати процеси та мінімізувати ризики та можливі штрафні санкції.

Досвід нашої компанії складається з 12 років успішної роботи у сфері нарахування заробітної плати. Тому якщо Ви шукаєте професійних спеціалістів для співпраці на довготривалій основі – це ми).

Зазвичай інформація про наявних працівників та посадові оклади міститься в бухгалтерських програмах, до яких нашому фахівцю надається доступ. Тому Клієнту необхідно лише заповнювати або надавати табель обліку робочого часу працівників для проведення нарахувань.

Оскільки на сьогодні листки непрацездатності (лікарняні) ведуться в електронному вигляді, фахівець Bires Law Firm самостійно перевіряє наявність лікарняних на порталі Пенсійного фонду України. За наявності лікарняних він оформлює необхідні документи та проводить нарахування. Додаткова інформація від клієнта не потрібна.

Перед початком надання послуги ми знайомимося з внутрішніми документами клієнта, що регулюють оплату праці (колективний договір, положення про оплату праці, положення про преміювання тощо). Після чого погоджуємо з клієнтом процедуру обміну інформацією щодо нарахування премій, доплат та компенсацій. На основі отриманої інформації і проводиться розрахунок. Наприклад, якщо внутрішніми документами клієнта встановлено виплату премій у відсотках до заробітної плати, достатньо надати інформацію, який відсоток премії та кому з працівників буде виплачено  в певному місяці. Цієї інформації достатньо для виплати премії. Також, за погодженням з клієнтом, наші фахівці готують накази про виплату премій, надбавок та компенсацій.