Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Ведення військового обліку
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Ведення військового обліку

Перевага співпраці з Bires – Ви отримуєте спеціаліста з військового обліку та юриста одночасно. Можливість довіритися фахівцям із значним практичним досвідом та кваліфікацією, які спеціалізуються на військовому обліку.

Комплексний підхід, ефективність та безпека.

Організація військового обліку підприємства:

1. Розробка та впровадження документів з військового обліку:

  • Базовий аналіз наявної інформації та документів, необхідних для ведення військового обліку
  • Підготовка наказу про призначення відповідальної особи за ведення військового обліку та повідомлення до ТЦК
  • Формування  списків персонального військового обліку за категоріями
  • Формування відомості оперативного військового обліку
  • Підготовка розписок про ознайомлення з правилами військового обліку 
  • Розробка графіків звіряння персональних даних працівників з даними ТЦК

2. Ведення військового обліку підприємства:

  • Перевірка військово-облікових документів новоприйнятих працівників
  • Повідомлення ТЦК про зміну облікових даних при прийомі або звільненні
  • Ведення списків персонального військового обліку та відомості оперативного обліку
  • Звіряння персональних даних працівників із даними ТЦК відповідно до затвердженого графіку
  • Своєчасне реагування на запити, накази та розпорядження ТЦК
  • Роз’яснення та консультації з питань ведення військового обліку

3. Бронювання працівників підприємства:

  • Оформлення та подання необхідних документів для отримання статусу критично важливого підприємства
  • Складання списку військовозобов’язаних до бронювання на період мобілізації
  • Складання довідки про кількість військовозобов’язаних та обґрунтування необхідності їх бронювання
  • Подання  документів до уповноваженого органу для проведення бронювання
  • Юридичний супровід процедури бронювання працівників
  • Комунікація з державними органами
  • Формування та подання документів для продовження бронювання працівників

4. Консультування з питань ведення військового обліку.

Як ми працюємо

01

Знайомство з компанією

Аналіз штатного розпису, категорій працівників відповідно до різних груп військового обліку, визначення наявності/відсутності необхідних документів

02

Підготовка та направлення комерційної пропозиції

з урахуванням результатів проведеного аналізу

03

Укладення договору

про надання послуг, який включає їх повний перелік та вартість

04

Персональний спеціаліст

який закріплюється за Вашою компанією для професійного супроводу та ведення військового обліку, надання консультацій з пов’язаних питань, взаємодії з ТЦК та іншими уповноваженими органами

Вартість та строки

img

Від 6 місяців

Мінімальний термін укладення договору про надання послуг

briefcase

Від 500 гривень за кожного військовозобов’язаного

в залежності від штату компанії

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

проведених кадрових аудитів та системи охорони праці

0 +

розроблено кадрових документів та документів з охорони праці

0 +

консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці

0 +

Що ви
отримаєте?

Оптимізація витрат

вартість аутсорсингу дешевше за утримання в штаті досвідченого спеціаліста з ведення військового обліку

у наданні послуг на відміну від штатних спеціалістів (відсутність відпусток, лікарняних, витрат на організацію робочого місця тощо)

за порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію

організації, контролю та ведення військового обліку на підприємстві

та надійних партнерів зі значним практичним досвідом, яка супроводжує компанію

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

Так, законодавством передбачено, що ведення свійського обліку покладається на особу з служби персоналу, а за її відсутності – на працівника, який веде облік працівників. Тому в штаті підприємства обов’язково має бути працівник, який офіційно відповідає за ведення військового обліку. Інформація про такого працівника подається до ТЦК за місцезнаходженням підприємства.

Ми завжди намагаємося організовувати комфортний формат взаємодії. Після підписання договору, отримання всієї необхідної інформації, ми віддалено виконуємо запланований фронт робіт. З вашого боку лише має бути призначена особа, відповідальна за ведення військового обліку. Весь фронт робіт виконуємо ми: організація та ведення військового обліку. Комунікація за потреби відбувається у зручний спосіб за допомогою месенджерів та електронної пошти.

Кожна юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, у штаті якої є військовозобов’язані особи, повинна вести військовий облік. На сьогодні виключення становлять лише фізичні особи-підприємці (ФОП). Законодавством не передбачено ведення військового обліку ФОП, навіть якщо вони використовують працю найманих працівників.

Переваг багато та з основних це:

  • скорочення витрат – вартість аутсорсингу дешевше за утримання в штаті досвідченого  спеціаліста, адже ведення військового обліку потребує досвіду та специфічних знань, тому й утримувати висококваліфікований в цій області персонал економічно невигідно;
  • безперебійність – відсутність лікарняних, відпускних і т.д.; уникнення адміністративної відповідальності.
  • ефективність та безпека –можливість довіритися фахівцям із значним практичним досвідом та кваліфікацією, які спеціалізуються на цьому.

Відсутність на підприємстві військового обліку являється порушенням  законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію. За вказане порушення в період воєнного стану на керівника підприємства може бути накладений штраф у розмірі від 34 000,00 грн. до 59 500,00 грн.

При прийому на роботу роботодавець зобов’язаний взяти в працівника копію військово-облікового документу. Таким документом може бути військовий квиток, тимчасовий військовий квиток та приписне посвідчення. Копії цих документів обов’язково повинні зберігатися в особові справі працівника. За діючим законодавством приймати на роботу призовників, військовозобов’язаних та резервістів без військово-облікових документів заборонено.

Звірка проводиться один раз на рік. При наданні послуги з ведення військового обліку наші фахівці складають графік проведення звірок з ТЦК, оформлюють необхідні документи та проводять звірку відповідно до затвердженого графіку.

Так, чинне законодавство вимагає проводити звірку з усіма ТЦК, у яких стоять на обліку працівники підприємства. Навіть якщо в якомусь ТЦК стоїть на обліку лише один працівник, з таким ТЦК теж необхідно проводити звірку облікових даних.

Ні, такого права в ТЦК не має. Більш того, якщо підприємство забезпечило можливість працівнику прибути до ТЦК – надало працівникові вихідний день та видало відповідний наказ, прибуття працівника до ТЦК – це відповідальність самого працівника. Але звільняти працівника за такі дії підприємство не має права.