Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

[polylang_langswitcher]
[polylang_langswitcher]

Адреса

04071, Україна, м. Київ, вул. Воздвиженська 14, офіс 9

EMAIL

Контакти

Головна/ Послуги /Ведення військового обліку
BIRES

Юридичний супровід бізнесу

Юридичні послуги для фізичних осіб

Правова допомога в сферах ведення господарської діяльності, банківського і фінансового права, екологічного права, корпоративного права, нерухомості та земельного права, оподаткування, реструктуризації та банкрутства, трудового та сімейного права і багато іншого.

Ведення військового обліку

Кваліфікований супровід належного обліку, контролю та звітності щодо військовозобов’язаних працівників, які підлягають мобілізації.

Це  складна та обов’язкова процедура, якої має дотримуватися кожне підприємство України незалежно від розміру та сфери діяльності.

Послуги, які ми надаємо:

1. Розробка та впровадження документів з військового обліку підприємства включає:

  • Підготовку наказу про призначення особи, відповідальної за ведення військового обліку підприємства та відповідного повідомлення до ТЦК
  • Перевірку документів військовозобов’язаних, що надавались підприємству при прийомі на роботу, в разі відсутності таких документів – інформування працівників під особистий підпис про необхідність їх надання, систематизація документів за групами військового обліку
  • Формування списків персонального військового обліку (окремо за 4-ма різними групами) та відомості оперативного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів підприємства по наявних працівниках
  • Ознайомлення наявних працівників з Правилами військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів під особистий підпис, за необхідності – надання роз’яснень працівникам щодо вимог зазначених правил
  • Формування та організація належного зберігання особових справ призовників, військовозобов’язаних та резервістів

2. Ведення військового обліку підприємства включає:

  • При прийнятті на роботу працівників перевірку військово-облікових документів, ознайомлення працівників з Правилами військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів під особистий підпис, формування особової справи нового працівника
  • При прийомі на роботу та звільненні працівників – своєчасне надсилання до ТЦК повідомлень про зміну облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів
  • Ведення списків персонального військового обліку та відомості оперативного обліку, організація їх щорічного затвердження керівником підприємства
  • У випадку зміни облікових даних працівників – повідомлення ТЦК в установлені законодавством строки
  • Розробка графіків звіряння даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які працюють на підприємстві з даними, наявними в ТЦК
  • Періодичне звіряння з ТЦК списків персонального військового обліку із записами у їх військово-облікових документах відповідно до розроблених графіків
  • Складення і подання щороку до відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць (за наявності таких працівників)
  • Своєчасне реагування на запити, накази та розпорядження ТЦК, що стосуються підприємства

3. Бронювання працівників підприємства (за наявності підстав, передбачених чинним законодавством):

  • Оформлення та подання документів, необхідних для отримання статусу критично важливого підприємства
  • Складання списку військовозобов’язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації, довідки про кількість військовозобов’язаних, які працюють на підприємстві та обґрунтування про необхідність бронювання. Подання зазначених документів до уповноваженого органу для проведення бронювання
  • Юридичний супровід проходження процедури бронювання працівників, здійснення необхідної комунікації з державними органами
  • Періодичне формування та подання документів для продовження бронювання працівників

4. Консультування з питань ведення військового обліку.

Як ми працюємо

01

Знайомство з компанією

Аналіз штатного розпису, категорій працівників відповідно до різних груп військового обліку, визначення наявності/відсутності необхідних документів

02

Підготовка та направлення комерційної пропозиції

з урахуванням результатів проведеного аналізу

03

Укладення договору

про надання послуг, який включає їх повний перелік та вартість

04

Персональний спеціаліст

який закріплюється за Вашою компанією для професійного супроводу та ведення військового обліку, надання консультацій з пов’язаних питань, взаємодії з ТЦК та іншими уповноваженими органами

Вартість та строки

img

Від 6 місяців

Мінімальний термін укладення договору про надання послуг

briefcase

Від 15 000 гривень на місяць

в залежності від штату компанії

Результати нашої ефективності

Your success is our goal!

років практичного досвіду

0 +

проведених кадрових аудитів та системи охорони праці

0 +

розроблено кадрових документів та документів з охорони праці

0 +

консультацій з питань підготовки до перевірки Держпраці

0 +

Що ви
отримаєте?

Оптимізація витрат

вартість аутсорсингу дешевше за утримання в штаті досвідченого спеціаліста з ведення військового обліку

у наданні послуг на відміну від штатних спеціалістів (відсутність відпусток, лікарняних, витрат на організацію робочого місця тощо)

за порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію

організації, контролю та ведення військового обліку на підприємстві

та надійних партнерів зі значним практичним досвідом, яка супроводжує компанію

Заповніть форму нижче,
ми зв’яжемось з вами

Заповніть форму нижче, ми зв’яжемось з вами

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Новини

Новини

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Sorry, your ID is maybe not correct (If you did not place any ID that means auto-detect does not work.). And please make sure that your selected element is developed with Swiper.

Поширені питання

Поширені питання

Так, законодавством передбачено, що ведення свійського обліку покладається на особу з служби персоналу, а за її відсутності – на працівника, який веде облік працівників. Тому в штаті підприємства обов’язково має бути працівник, який офіційно відповідає за ведення військового обліку. Інформація про такого працівника подається до ТЦК за місцезнаходженням підприємства.

Ми завжди намагаємося організовувати комфортний формат взаємодії. Після підписання договору, отримання всієї необхідної інформації, ми віддалено виконуємо запланований фронт робіт. З вашого боку лише має бути призначена особа, відповідальна за ведення військового обліку. Весь фронт робіт виконуємо ми: організація та ведення військового обліку. Комунікація за потреби відбувається у зручний спосіб за допомогою месенджерів та електронної пошти.

Кожна юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, у штаті якої є військовозобов’язані особи, повинна вести військовий облік. На сьогодні виключення становлять лише фізичні особи-підприємці (ФОП). Законодавством не передбачено ведення військового обліку ФОП, навіть якщо вони використовують працю найманих працівників.

Переваг багато та з основних це:

  • скорочення витрат – вартість аутсорсингу дешевше за утримання в штаті досвідченого  спеціаліста, адже ведення військового обліку потребує досвіду та специфічних знань, тому й утримувати висококваліфікований в цій області персонал економічно невигідно;
  • безперебійність – відсутність лікарняних, відпускних і т.д.; уникнення адміністративної відповідальності.
  • ефективність та безпека –можливість довіритися фахівцям із значним практичним досвідом та кваліфікацією, які спеціалізуються на цьому.

Відсутність на підприємстві військового обліку являється порушенням  законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію. За вказане порушення в період воєнного стану на керівника підприємства може бути накладений штраф у розмірі від 34 000,00 грн. до 59 500,00 грн.

При прийому на роботу роботодавець зобов’язаний взяти в працівника копію військово-облікового документу. Таким документом може бути військовий квиток, тимчасовий військовий квиток та приписне посвідчення. Копії цих документів обов’язково повинні зберігатися в особові справі працівника. За діючим законодавством приймати на роботу призовників, військовозобов’язаних та резервістів без військово-облікових документів заборонено.

Звірка проводиться один раз на рік. При наданні послуги з ведення військового обліку наші фахівці складають графік проведення звірок з ТЦК, оформлюють необхідні документи та проводять звірку відповідно до затвердженого графіку.

Так, чинне законодавство вимагає проводити звірку з усіма ТЦК, у яких стоять на обліку працівники підприємства. Навіть якщо в якомусь ТЦК стоїть на обліку лише один працівник, з таким ТЦК теж необхідно проводити звірку облікових даних.

Ні, такого права в ТЦК не має. Більш того, якщо підприємство забезпечило можливість працівнику прибути до ТЦК – надало працівникові вихідний день та видало відповідний наказ, прибуття працівника до ТЦК – це відповідальність самого працівника. Але звільняти працівника за такі дії підприємство не має права.