Все гостріше постає питання застосування чи незастосування РРО.
Однак податкова не допомагає, а ще більше заплутує підприємців своїми неоднозначними та суперечливими консультаціями.
От і наші клієнти потрапили у таку ж ситуацію. Давайте ж коротко її розглянемо.
ФОП надає послуги через мережу Інтернет. Річний обсяг доходу перевищує 1 млн. грн. Замовлення, виконання, отримання результатів послуги здійснюється без фізичного контакту зі споживачами. Оплата за послуги проводиться через платіжні системи (Liqpay, Wayforpay, Portmone, Fondy тощо). Ми переконані, що у даному випадку відсутнє місце реалізації послуги та фізичний контакт із замовниками цих послуг, відтак РРО не потрібно застосовувати.
Однак, з цього приводу податкова вказала, що все-таки необхідно застосовувати РРО та направляти розрахунковий документ отримувачам послуги.
В іншій аналогічній ситуації податковий орган вказує, що РРО вже не потрібен, оскільки споживач через мережу Інтернет здійснив її замовлення та отримання в електронному вигляді, а розрахунок за послугу здійснив із застосуванням електронного платіжного засобу за допомогою платіжних систем та за відсутності фізичного контакту з отримувачем послуг.
Ось так податкова заплутала своїми позиціями.
Друзі, у кого є схожа ситуація?
Поділіться своїм досвідом.
Ми вирішили прояснити для себе та наших клієнтів це питання та звернулися за індивідуальною податковою консультацією.